Samsung: "Vi lanserade Galaxy Fold innan den var redo"

Permalänk
Melding Plague

Samsung: "Vi lanserade Galaxy Fold innan den var redo"

Efter de problemtyngda turerna runt Galaxy Fold uttalar sig Samsungs VD DJ Koh om att den vikbara telefonen fördes till marknaden innan den var redo.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Hoppas på att dom får ordning på det till slut, känner dock på mig att en lansering i år inte kommer ske...oavsett vad de säger. Nej, jag ser hellre fram emot Note 10 nu när min U11+ är i tusen bitar.
En dag kanske, en dag...

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

"Vi lanserade Galaxy Fold innan den var redo"

Nähä...

Visa signatur

Is it "for fucks sake" or "for fuck sake"? Its for a work email so it has to sound professional.

Permalänk
Medlem
Skrivet av blade80:

"Vi lanserade Galaxy Fold innan den var redo"

Nähä...

Haha, ja det var väl ganska så uppenbart att den släpptes ut på tok för tidigt.

Permalänk
Medlem

Synd de inte kan släppa en trasig produkt för att patcha spelet-- menar telefonen senare.

Personligen kommer jag nog aldrig skaffa en vikbar telefon om de inte lyckas göra vikbart glas vilket är osannolikt.

Permalänk
Medlem

Spännande koncept dessa tycker jag - men hoppas de ser till att testa de nya modellerna ordentligt innan de ger ut exemplar igen till omvärlden. Samsung vågar i alla fall prova nya saker, och erkände när det gick åt pipan.

Visa signatur

i7-10700K 5.1Ghz / 32GB 3.6Ghz / RTX 4070 Ti // OnePlus 8T
Dark mode √

Permalänk
Medlem

Offtopic men hade det vart roligt om produktutvecklaren för Galaxy Fold vart svensk och hetat något i stil med "Samson Wiklund"

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem

Som eldar, det spricker.

Visa signatur

MSI X99A GODLIKE GAMING | i7-6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

Min FZ Profil

Permalänk
Medlem

Tycker det är ganska modigt av en VD för ett stort företag att medge att en av deras produkter inte var redo för lansering.

Visa signatur

There is grandeur in this view of life, with its several powers, having been originally breathed into a few forms or into one; and that whilst this planet has gone cycling on according to the fixed law of gravity, from so simple a beginning endless forms most beautiful and most wonderful have been, and are being, evolved.

Permalänk
Medlem

Så går det när det är viktigare att vara först ut med ny teknik, istället för att göra mer rigorösa tester och släppa en kvalitets produkt.

Permalänk
Medlem

Äsch, det är ju kul med företag som vågar chansa lite. Mobilmarknaden är ju astråkig motför hur den var när företag vågade tänka utanför boxen lite. Vi behöver en ny neonode eller N-gage. Kanske inte bokstavligt men lite mera innovation och mindre evolution.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

"Jag är så gammal att jag brukade styra med piltangenterna"
StoppaCopySwede
Fraktrfitt:Inet

Permalänk
Medlem

Varken artikeln eller de som kommenterar trar upp att det bara för några år sedan var Samsung som fick speciell uppmärksamhet varje gång man skulle borda ett plan...
Tros Sweclockers gått sönder om Apple lyckats göra två så grava missar på relativt kort tid, minns antennagate som det absolut mest överdrivna rapporteringen någonsin (om man håller telefon så här med knuten näve runt telefonen blir det nästan ingen mottagning).

Med den ranten över håller jag med om att det krävs några stolpskott om man ska utveckla mobiltelefonerna mer än större skärmar och snabbare processor. Jag hoppas verkligen på en ny N-Gage. nVidiaGage? Navi-Phone? Switch Mini med 4G? Apple Pippinphone? Xbox Mobile? Playstation Phone?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mocka:

Offtopic men hade det vart roligt om produktutvecklaren för Galaxy Fold vart svensk och hetat något i stil med "Samson Wiklund"

Undrar om det är en bra plattform för att köra Folding@home på?