Finalisterna i Gallerikampen våren 2019 utsedda – rösta om bästa bygget!

Permalänk
Melding Plague

Finalisterna i Gallerikampen våren 2019 utsedda – rösta om bästa bygget!

Den första omgången av Gallerikampen är till ända! Under tiden som nästa säsong är igång är det dags att fälla avgörandet om vem som kammar hem vattenkylning värt närmare 5 000 kronor!

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Jag får väl ta och gratulera @Jaqobe @CusmaR @timpelay @macmann1 @Svurre @mikgus @Forsberg Customs och @Nagelfar till finalplatserna!

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

Hoppsan Kerstin, det var oväntat! Kul, fruktansvärt hård konkurrens dock

Visa signatur

Main: Strix B550-F | R9 5950X | 32GB@3600MHz | ASUS 3080 TUF | KC3000 | RM850 | LG 48CX
Server: Strix B450-I | R7 2700X | 64GB | 2x1TB 970 EVO Raid | 2TB BX500 | SF450

Permalänk
Proffsmoddare

Nämen så roligt! Tack för nomineringen och lycka till gott folk!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Crater är den självklara vinnaren i mitt tycke!

Lycka till allihop!

Permalänk
Avstängd

Crater FTW.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Tjolahopp ja där ser man. Man får tacka för nomineringen
Tråkigt som fan att DHS skulle skita sig i sista sekund för min del så får hoppas på framgångar här då

Visa signatur

Fractal Design R6 modified - Asus RoG Strix Z390F - i9 9900K - Custom loop 2x360rad med DDC pwm pump - 4x4gb Corsair RoG Dominator edition @ 3200Mhz - ASUS GTX 1080 Ti Founders Edition med EK vattenblock & backplate - Corsair RM750i
Galleriet: Venom - Midvinter - Frankensteins keyboard Facebook: Nagelfar Mods Instagram: Nagelfar Mods

Permalänk
Medlem

Jag får också tacka för nomineringen, hade inte räknat med att komma med här.

Visa signatur

Du behöver inte vaccinera dina barn, bara dom du vill behålla.

Permalänk

Snygga byggen!!

Kommer det något om dreamhack 2019 summer case mod Championship oxå?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Tack för nomineringen, så roligt!

Visa signatur

Dator - Louqe Ghost S1 - i5 9600K - MSI Z390I MPG GAMING EDGE AC - Corsair Vengeance LPX 16GB - Samsung 960 EVO - Palit GeForce RTX 2080 GamingPro OC - Corsair SF600 V2

Ljud - Audeze LCD-2 - Schiit Jotunheim - Schiit Modi Multibit

Permalänk
Proffsmoddare

Tack för nomineringen! Lycka till alla!

Visa signatur

CRATER | VISION | TILT | CORE X | IRIS | TORQUE | AVOID | BLACKOUT | ISO
Instagram: timpelay Facebook: timpelay

Permalänk
Medlem

Crater alla dar i veckan.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Tack för nomineringen, spännande!

Permalänk
Medlem

Min röst föll på potatisen, inte för att den var snyggast, utan för att idéen var så briljant och dum i samma veva! Jag är mer för sånt än att göra saker vacker.

Visa signatur

MacBook Pro (16 tum, 2019)
2,3 GHz 8-Core Intel Core i9
64 GB 2667 MHz DDR4
Intel UHD Graphics 630 1536 MB
AMD Radeon Pro 5500M 8 GB

Permalänk
Medlem

Hade helt missat detta! Kul, man får ju hålla tummarna 😁 om det ens hjälper i denna konkurrens! Lycka till alla!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

• ASUS 35" ROG Strix XG35VQ • Lian Li PC-O11 Air Mini • Ryzen 7 5800x3D • NZXT X63 • Asus TUF RTX 3070
• Asus B550-F • G.skill 2x16GB (3600MHz 16-19-19-39) • Corsair RM750x • Corsair Force MP600 1TB • Windows 10 Pro