MidsommarDrickers – vi testar körsbärsblask, så du slipper

Permalänk
Relik 📜

MidsommarDrickers – vi testar körsbärsblask, så du slipper

Nytt avsnitt, nytt #SweLäskers med undertecknad, @JonasT, @Jacob och @Kenneth! Lokala ICA vid nya kontoret har massa Arizona, så här finns en hel hög med "bra" stuff. Vi börjar med "Cowboy Cocktail Fruit Punch", som tydligen smakar.. ja, körsbär. Såklart.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Hjälpsam

Smaken av körsbär i dryck för mig är som annanas på pizza för andra, antingen gillar man det eller så gör man det definitivt inte. Jag fixar inte körsbär i dryck, ens nästan.

Däremot äter jag gärna en Pizza Hawaii!

Glad Sommar!

Visa signatur

Allt jag säger/skriver här är mina egna åsikter och är inte relaterade till någon organisation eller arbetsgivare.

Jag är en Professionell Nörd - Mina unboxing och produkttester (Youtube)
Om du mot förmodan vill lyssna på mig - Galleri min 800D med 570 Phantom SLI

Permalänk
Hedersmedlem

Körsbär i läsk är trevligt, tycker jag. Den minst obskyra jag kommer på är Boylan Black Cherry.

Permalänk
Hedersmedlem

Med bara pingisbordet som referens, JÄKLAR vad stora snubbar!

Permalänk

@Shimonu: SwoleClockers

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Kan vi gå in på Coca Cola, så är Cherry min absoluta favorit. Det enda jag kan klaga på är att jag inte har hittat någon 2 liters variant i butik ännu.

Visa signatur

Endeavour OS(arch) - Cassini Nova

Permalänk
Skrivet av Fluf:

Smaken av körsbär i dryck för mig är som annanas på pizza för andra, antingen gillar man det eller så gör man det definitivt inte. Jag fixar inte körsbär i dryck, ens nästan.

Däremot äter jag gärna en Pizza Hawaii!

Glad Sommar!

Haha, bra metafor där!
Själv har jag helst inte ananas på pizzan, medans "Mountain dew cherry blast" är en av mina favvoläskar, o skulle antagligen gillat den recenserade läsken oxå

En annan sak som vissa kan äta men inte andra är "fisk + socker". Vanligt i vissa asiatiska rätter tex.
Själv blev jag bjuden på pannkakor en gång, med den lilla twisten att kocken inte diskat ur stekpannan ordentligt. Den var fullkomligt impregnerad av fiskrensig lax-smak.
Satte mig o skulle äta, hivade på lite drottningsylt, tog en tugga, och efter 3s vred det sig i hela svalget.
Var ett hårstrå från att lägga en soppa över hela matbordet.

Prova det Fisk + socker = Hata eller älska?

Visa signatur

Dator: EEE901 N270/ 1GB / 20GB SSD ... Kraftigt nedbantat/tweakat Win7 x86 for speeeEED!
Facebook användare? Hatar tidslinjen? gå med i denna FB-grupp:
Undo Timeline ...med lite tur får h*lvetet ett slut!

Permalänk

Min erfarenhet ifrån USA efter min enda vistelse på 18 dagar där är att allting i dryckesväg (juice, fruktdryck, saft, läsk etc) med ändelsen Fruit Punch och i vissa fall bara ändelse med Punch så är det körsbärssmak på det så jag utgick direkt ifrån att det var körsbärssmak på denna också innan jag startade videon eller läste något om den. 😊

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

YES!!! I cna splee

Permalänk
Relik 📜
Skrivet av OminousFate:

Min erfarenhet ifrån USA efter min enda vistelse på 18 dagar där är att allting i dryckesväg (juice, fruktdryck, saft, läsk etc) med ändelsen Fruit Punch och i vissa fall bara ändelse med Punch så är det körsbärssmak på det så jag utgick direkt ifrån att det var körsbärssmak på denna också innan jag startade videon eller läste något om den. 😊

Skickades från m.sweclockers.com

Det är något fel på det där landet.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S