Fortnite Double Helix Bundle

Permalänk
Medlem

Fortnite Double Helix Bundle

Hej, har en oskrapad kod som följde med när jag köpte en Nintendo Switch ifjol. Då jag inte spelar Fortnite så har jag heller inte någon användning av denna "bundle". Har googlat mig fram till att den inte går att få tag på längre och säljs rätt dyrt på andra sidor.

Vidare så måste koden registreras hos Nintendo på https://ec.nintendo.com/redeem, så jag antar att man måste ha sitt Fortnitekonto anslutet till ett Nintendokonto. Om det krävs en Nintendo Switch för att ansluta dessa kan jag inte svara på, men för säkerhets skull så antar jag att man måste det och det är upp till dig som köpare att ha en konsol tillgänglig.

Kan antingen skickas (köparen betalar frakten) eller hämtas i Umeå. Jag kan även skrapa och fota av koden om det önskas. I samtliga fall gäller förskottsbetalning via Swish.

Inga byten (med undantag om du vill byta mot en Ferrari F40, oanvänt 2080 Ti med garanti, eller en nyrenoverad sommarstuga i skärgården).

Reserverar mig till att sälja till vem jag vill eller ingen alls.

Pris: bud från 500;- (exkl. frakt)

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka! AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B450 Tomahawk Max | 32GB Ballistix @ 3733/16 | EVGA 2070 | Crucial MX500 2TB | EVGA G2 750W | Windows 10