CD Projekt Reds rollspel Cyberpunk 2077 släpps 16 april 2020

Permalänk
Medlem
Skrivet av kozmos:

Du vet om att du kan förboka spel mot faktura konstandsfritt väl?
Går alltid häva köpet om man inte vill ha det längre fram förbokning behöver inte vara detsamma som förbetalning men endel kanske vill säkra ett exemplar om det är ett spel som hypats i flera år.

säkra ett exemplar? tror du att dom skulle få slut på digitala nedladdningar eller vadå?
får dom slut på fysiska exemplar vilket skulle vara lite märkligt, så skulle dom göra fler exemplar. ingen som har pengar kommer vara utan spelet.

Visa signatur

I7 6700k - Palit gtx 1070 jetstream - Noctua nh-d15s - asus z170 pro gaming - evga supernova g2 750w - samsung 850 evo 500gb -fractal design define r5 - 3x noctua nf-a14

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kethsi:

säkra ett exemplar? tror du att dom skulle få slut på digitala nedladdningar eller vadå?
får dom slut på fysiska exemplar vilket skulle vara lite märkligt, så skulle dom göra fler exemplar. ingen som har pengar kommer vara utan spelet.

Finns vi som inte köper digitala titlar!
Jag åkte runt halva skåne och blekinge några dagar efter gta 5 releasen för jag inte hade förbokat det, fanns inte en ända fysisk butik jag besökte som hade något exemplar kvar så underskatta inte vissa släpp.

Visst det är inte värre än att vänta lite men jag va riktigt sugen på att spela det då.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kozmos:

Finns vi som inte köper digitala titlar!
Jag åkte runt halva skåne och blekinge några dagar efter gta 5 releasen för jag inte hade förbokat det, fanns inte en ända fysisk butik jag besökte som hade något exemplar kvar så underskatta inte vissa släpp.

Visst det är inte värre än att vänta lite men jag va riktigt sugen på att spela det då.

Går ju alltid att beställa via onlinebutiker i värsta fall om fysisk kopia är ett måste, sällan de får slut på exemplar och inte kan fylla på det inom 1 - 2 dagar.

Visa signatur

Dator: R5 3600 + RX6800XT
OS: Arch + i3
Telefon: OnePlus 5T
OS: LineageOS 20

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xian:

Går ju alltid att beställa via onlinebutiker i värsta fall om fysisk kopia är ett måste, sällan de får slut på exemplar och inte kan fylla på det inom 1 - 2 dagar.

Jo jag vet, sa ju att det inte är värre än att vänta lite men är det en fredag efter jobb och du har spelsug så suger det, tro mig.

Skickades från m.sweclockers.com