Följ Microsofts E3-konferens klockan 22:00 – Project Scarlet, Project Xcloud och mer

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gorian:

Verkar som att punk verkar vara det dedikerade modet i uppkommande spelvärldar. 😶
Inte ett enda lir med fokus på singleplayer story. Inga spel som lockade mig personligen öht, ärligt talat, men en snygg och väl genomförd presentation.

Det var väl en massa? Kommer inte ihåg alla men för mig var "Tales of..." (minns ej namnet) det absolut mest lockande.

Permalänk
Medlem
Skrivet av frong:

Var hittar du att man kan köpa det i Sverige? Jag får upp en ruta där det är låst till USA.

https://www.microsoft.com/sv-se/p/xbox-game-pass-pc-games/cfq...

Jag kommer hit sen vill jag inte gå längre för jag vill inte aktivera.

Permalänk
Medlem
Skrivet av pacc:

Gör så här;
Köp ett år xbox live gold kod någonstans
Använd erbjudandet för xbox gamepass ultimate 10:-
Då kommer gold omvandlas till ultimate och pc ingå.

Funkar upp till 3 år, men bara om man aldrig haft ultimate

Fattar inte riktigt. Jag har ingen Xbox så har ingen användning av något live gold, eller menar du att man använder en kod och så kostar det totalt 10 kr?

Permalänk
Medlem

Herrejäklar nytt flight simulator var inte vad jag väntade mig. Ser riktigt fint ut.

Permalänk
Medlem

Bästa konsoll-presentationen genom tiderna, fullspäckat, inget konstigt, inget korkat, bara fetmycket intressanta titlar och hårdvara. Tyvärr ryktas det att GPU-delen kommer vara svagare än Xbox One X även om CPU-delen tydligen ska vara fyra ggr mer kraftfull. 8k wtf, hoppas det blir en remake till UNO så det är värt att investera i en ny 8k tv.

Permalänk
Medlem

"Erbjudandet med 1 månad PC Game Pass gäller endast nya prenumeranter eller användare som avslutat sin prenumeration före 2018-09-30. Efter den första månaden fortlöper PC Game Pass-prenumerationen till då gällande månadspris (kan komma att ändras), såvida inte prenumerationen avslutas."
https://www.microsoft.com/sv-se/p/xbox-game-pass-pc-games/cfq...

10 kr första månaden, sen blir det 45kr/mån under betaperioden(hur länge den nu blir), sen är det normalpris 10 EURO/månad.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design R4 | Moderkort: Asus Z97-A | Processor: Intel i7 4790k @ 4.0GHz | RAM: Crucial Ballistix Sport 2x4GB DDR3 1600mhz | Grafikkort: MSI GTX 970 Gaming 4GB | SSD: Crucial MX100 256GB | Nätagg: EVGA SuperNOVA 750 G2 | Kylning: CoolerMaster Hyper 212 Evo

Permalänk
Medlem

@Mordekai: Inget jag lade märke till iaf, annat än sidescrollers? Jag tänker mig något i stil med AAA-spel.

Visa signatur

---

Permalänk
Medlem

@Gorian:
Cyberpunk 2077
Ori
Star Wars Jedi: Fallen order
Age of Empires

Bara för att nämna några, känns ju som att vi kommit över den värsta "allt måste vara multiplayer" tröskeln, det var länge sedan det var så mycket fokus på story och singleplayer. Även i spel med multiplayerkomponenter var det mycket fokus på single player story, typ Halo och Gears 5.

Permalänk
Inaktiv

Presentationen var riktigt bra sett till spel. Mycket intressanta titlar. Men de hade gärna fått säga mer om Scarlett och betydligt tidigare under presentationen.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Microsoft vann E3 sekunden Keanu Reeves drog ut på scen. Dagens överraskning/höjdpunkt.

Cyberpunk, Ori , Elden Ring såg intressanta ut för mig.

Fattade ingenting av vad de höll på med Gears 5. Rätt vad det är så drar de till en källare som är full av tentakler, WWE snubbar som kör Gears 5 och terminators. Varför? Jag vet inte. ¯\_(ツ)_/¯

De nämnde lite från Scarlet. Tillräckligt för att man skulle fatta en del. Jag hade gärna sett mer.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mordekai:

@Gorian:
Cyberpunk 2077
Ori
Star Wars Jedi: Fallen order
Age of Empires

Bara för att nämna några, känns ju som att vi kommit över den värsta "allt måste vara multiplayer" tröskeln, det var länge sedan det var så mycket fokus på story och singleplayer. Även i spel med multiplayerkomponenter var det mycket fokus på single player story, typ Halo och Gears 5.

Cyberpunk (som vi sett tidigare, så inget nytt), Star Wars och Ori - ja. Inga som lockar vidare mycket personligen, dock.
Halo och Gears vet vi inget om när det gäller gameplay.

Age of Empires - wait what?

Visa signatur

---