NZXT uppdaterar H-seriens chassin med modernare funktioner

Permalänk
Melding Plague

NZXT uppdaterar H-seriens chassin med modernare funktioner

Den uppdaterade serien av NZXT:s befintliga H-serie moderniserar chassiuppställningen med enklare montering av glasväggar och USB Type-C på främre I/O-panelen.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Modernare funktioner = RGB

Visa signatur

Min dator är Cat-säker.
Hakuna Matata

Permalänk
Medlem

Eller:
"Den uppdaterade serien av NZXT:s befintliga H-serie moderniserar chassiuppställningen med enklare montering av glasväggar och USB Type-C på främre I/O-panelen."

Permalänk
Medlem

Undra om det betyder att fläktkontrollern faktiskt funkar? Körde alla mina fläktar på den, och det var slumpen om fläktarna startade. Missade en gång att de inte startade och satt och spelade, datorn krashade när CPUn var uppe i 115c. Nu sitter det en corsair commander i den istället.

Permalänk
Medlem

Fattar inte hur folk kan köpa dessa chassin. Noll airflow, nästan inga damfilter, inga kabel-grommets. Hålet för takfläkten är ett skämt med skruvar som sticker ut i taket! xD

Permalänk
Medlem

Är det bara mesh på ena sidan av frontglaset? Det såg väl tilltaget ut, men dumt att det bara är på ena sidan?!

Men det här med design över funktion... Inget fläktfilter heller? Som en till ytan välpolerad bajskorv. Det värsta är att det här är något min flickvän ändå skulle få för sig att köpa. hah

Visa signatur

Gilla min Guide till sweclockers tävlingen! :D : #12510535

Min Sweclockers-låt som aldrig deltog i Jultävlingen. Enjoy! https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=g7gof...

Permalänk
Medlem

Alltid gillat Nzxt burkar, stilrena, ok kvalitet, hyffsat tyst, hyffsat airflow, bra att dra kablar i, till ett väldigt bra pris. Blir intressant att ta en närmare titt på de här burkarna.

Visa signatur

i7-7700K @5GHz | Corsair H115i | MSI Z270 SLI PLUS | GTX 1060 6GB | G.Skill 16GB @3200MHz | Samsung 960 EVO 250GB | Intel 600p Series 512GB | be quiet! Dark Power Pro 850W | iiyama Red Eagle G-Master 24" 144HZ

Permalänk
Medlem

Har ett nytt NZXT chassi själv. Vad sägs om att ni lägger energin på att fixa erat genomusla spyware till RGB och fläktkontrollmjukvara istället så man slipper köra på hemmasnickrade lösningar från github.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chris_Kadaver:

Är det bara mesh på ena sidan av frontglaset? Det såg väl tilltaget ut, men dumt att det bara är på ena sidan?!

Men det här med design över funktion... Inget fläktfilter heller? Som en till ytan välpolerad bajskorv. Det värsta är att det här är något min flickvän ändå skulle få för sig att köpa. hah

De e la på båda sidorna?

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem

Hmm. Nu blev jag lite sugen på att uppgradera min H630 till H710i...
H630 är rätt dämpad med isoleringsmaterial på insidan av väggarna. Hoppas H710i också har ljuddämpande egenskaper.

Permalänk
Medlem

Någon som vet om NZXT's chassin går att få utan glas på sidan? Är inte intresserad av det. Inte RGB-blinget heller för den delen, men gillar utseendet på deras chassin.

Visa signatur

• Fractal Design North | ASUS ROG Strix B650E-F | Ryzen 7 7800X3D | Radeon RX 7900 GRE | 64 GB RAM | Windows 11
• Mac Pro (Mid 2010) | 6-Core Intel Xeon ”Westmere” | Radeon RX 5700 XT | 32 GB RAM | macOS 12 Monterey | Windows 10
• MacBook Pro 14" | M2 Max | 96 GB RAM | macOS 14 Sonoma