Permalänk
Medlem

Asus GTX 1070 8 gb

Hej. Jag säljer mitt GTX 1070 som är köpt på webhallen 23 november 2018.

Fungerar perfekt.

Kvitto och originalkartong finns. Budgivning startar på 1500kr.

https://classic.prisjakt.nu/produkt.php?p=3789345

Läs hela annonsen här

Permalänk

@bankdosa: 1600:- hämtar

Permalänk
Medlem

1800 plus frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@bankdosa: 1900:- + frakt

Visa signatur

In Win A1 Plus || AMD Ryzen 5600X || Be Quiet! Dark Rock Slim || Asus ROG Strix B550I || Zotac RTX 3060Ti || Corsair Vengeance LPX 3200Mhz 16Gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av bankdosa:

Hej. Jag säljer mitt GTX 1070 som är köpt på webhallen 23 november 2018.

Fungerar perfekt.

Kvitto och originalkartong finns. Budgivning startar på 1500kr.

https://classic.prisjakt.nu/produkt.php?p=3789345

Läs hela annonsen här

För kompis räkning - 2000:- budet + frakt under förutsättning att ngn form av säkerhet kan diskuteras (hittar inte dig i Marknadsref-tråden)

Permalänk
Medlem
Skrivet av elp:

För kompis räkning - 2000:- budet + frakt under förutsättning att ngn form av säkerhet kan diskuteras (hittar inte dig i Marknadsref-tråden)

Ja det går bra.

Jag avslutar budgivningen imorgon kl 12:00

@elp leder budgivningen.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av elp:

För kompis räkning - 2000:- budet + frakt under förutsättning att ngn form av säkerhet kan diskuteras (hittar inte dig i Marknadsref-tråden)

I marknaden kan man ju inte bara lämna positiva referenser utan även negativa. Säljaren har varit medlem här 6 år, och har han inga referenser betyder det att han heller inte har lurat någon under dom 6 åren. Skulle själv inte tveka en sekund på att denna säljaren är ärlig.

Permalänk

@bankdosa: 2100:- + frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av galenmyra:

I marknaden kan man ju inte bara lämna positiva referenser utan även negativa. Säljaren har varit medlem här 6 år, och har han inga referenser betyder det att han heller inte har lurat någon under dom 6 åren. Skulle själv inte tveka en sekund på att denna säljaren är ärlig.

Nej, inga referenser betyder att han inte har gjort några affärer på forumet. Det betyder inte att han är tillförlitlig

Permalänk
Skrivet av AGI:

Nej, inga referenser betyder att han inte har gjort några affärer på forumet. Det betyder inte att han är tillförlitlig

Nej det betyder det inte, de allra flesta lämnar inte referenser när man gjort affär, jag har nog gjort runt 100 affärer här på sweclockers eller så och skulle säga att ungefär 1 av 10 lämnar referens utan att man ber om det.

Men även om det är som du säger att personen inte gjort några affärer under 6 år, så är ju fortfarande det jag sa sant, att han inte lurat någon på 6 år, eller hur? Det jag menar är att det inte är en person som skapat ett konto enbart i syfte att lura någon, det kan man vara säker på. Av den erfarenheten jag har från alla affärer jag gjort på sweclockers skulle iaf jag känna mig helt trygg i denna affären.

Permalänk
Medlem

Kan bjuda 2000 kr + hämtning om det är i Göteborg om det funkar.

Mvh

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

X2 3800+ A64 Manchester (10*240, 2400 mhz 1.55v), MSI K8N NEO 2 Platinum, 2048 mb Corsair TwinX 3200C2 (2.5-3-3-8, 200 mhz, 2.75v), AIW X800XT (544/544), 74 gb Raptor, 250 Seagate, Tagan 480w

Permalänk
Medlem

@Mixxertime Högsta bud, PMar dig