Permalänk
Medlem

Tom Clancy "Röd Storm"

Heelt fel forum, men gör ett försök ändå!
Är på jakt efter ett inbundet exemplar i bra skick av boken Röd Storm av Tom Clancy.
Vill ni bli av med boken så pma vad ni vill ha exkl eller inkl frakt.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Asus Sabertooth X58 - Xeon X5680 - 12GB DDR3 - ASUS GTX1080 8GB

Permalänk
Medlem

Jag tror jag har den på engelska nånstans
Jag kan kolla

Visa signatur

My Rig https://classic.prisjakt.nu/list.php?ftg_check=on&exclude_ftg...
Fel av mig! Men sjutton vad snabba ni är på att kommentera vad andra gör och inte gör rätt och fel... :/

Permalänk
Medlem

Jag har läst mitt ex så många gånger så det är nog minst 20 sidor som ligger löst i den, och ryggen är så rynkig så man ser knappt vad det står på den. Grym bok!

Visa signatur

Ryzen 5800X3D, Msi B450 Tomahawk, RX 7800XT, 32 Gb Corsair Vengeance Pro, vattenkylning.

Permalänk
Medlem
Skrivet av darrenj:

Jag tror jag har den på engelska nånstans
Jag kan kolla

Gärna!

Skrivet av Aldric T:

Jag har läst mitt ex så många gånger så det är nog minst 20 sidor som ligger löst i den, och ryggen är så rynkig så man ser knappt vad det står på den. Grym bok!

Då ser den ut som min pocketversion då. Gulnad, tejpad och saknar hälften av sidorna.

Visa signatur

Asus Sabertooth X58 - Xeon X5680 - 12GB DDR3 - ASUS GTX1080 8GB

Permalänk
Permalänk

Jag har ett ex i oläst toppskick.
Lite nyfiken...Vad är det som gör att just Röd Storm är så "dyr"? Kollar man på Tradera ligger de flesta Tom Clancy böcker på ett par tior, medans Röd Storm kostar flera hundra...

Permalänk
Medlem
Skrivet av highscore:

Jag har ett ex i oläst toppskick.
Lite nyfiken...Vad är det som gör att just Röd Storm är så "dyr"? Kollar man på Tradera ligger de flesta Tom Clancy böcker på ett par tior, medans Röd Storm kostar flera hundra...

Det är kommentaren från den sovjetiske översten efter att NATO bombat sönder hans kolonn med tankbilar: "Är det ingen annan än jag som kan tänka?".

Guld.

Visa signatur

Ryzen 5800X3D, Msi B450 Tomahawk, RX 7800XT, 32 Gb Corsair Vengeance Pro, vattenkylning.