SweClockers schema för Meet & Geek ett år framåt!

Permalänk

Varberg är ju en perfekt middleground för både Göteborg och Halmstad

Här finnes gott om krogar, har jobbat på en del både krogar och hotell så jag har ett bra kontaktnät om det skulle behöva bokas!

Visa signatur

STULET: 1600x | 980Ti | Ceslius S24| Prime B350 PLUS | 16gb Vengeance LPX 3000MHz | 850 EVO 250gb | 750gb HDD | RM550X | Carbide 600Q | HD598SE | E10K
Kylpasta på bilden...
Tagg/citat öker risken att jag ser ditt inlägg med upp till 97%!

Permalänk
Medlem

Örebro Fredag den 5 Juli, suck sannolikt plåtning och filmning på allsången på Stömpis då, men kommer gärna förbi på en öl eller två tre eller hmm vad kommer efter det? efter att den slutar vid 22.
Skulle vara trevligt att träffa en eller annan Sweclockare.

Visa signatur

Asus C6H | R9-3900XT | 4x8GB G-Skill Ripjaws V 3600@3466 CL14 | Asus Radeon RX 580 8GB Strix Gaming OC | Asus Strix Raid DLX | Corsair Obsidian 750D AE

Permalänk
Vägledare

Kommer till Örebro! Växjö var ju så trevligt så detta får man inte missa. Ses där!

Permalänk
Medlem

Är det Örebro 5 juli som gäller? Inte varit med tidigare, läste bara i tråden.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Relik 📜
Skrivet av Phiphler:

Är det Örebro 5 juli som gäller? Inte varit med tidigare, läste bara i tråden.

Skickades från m.sweclockers.com

Stämmer bra! Finns en separat tråd för det, bara att anmäla sig!
https://m.sweclockers.com/forum/trad/1560140-sweclockers-meet...

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Nu har @THB dragit igång en mindre träff i Bollnäs den 3 augusti! Det blir grillning och gott sällskap. Ta med valfritt att lägg på grillen, lagom mängd hallonsaft och kom förbi!

https://www.sweclockers.com/forum/trad/1564465-grilltraff-i-b...

Återkommer också inom kort med ett datum för Göteborgs-träffen som är utlovad.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Master of Overkill

Sjukaste GBG ez on

Visa signatur

CASE Caselabs SMA8-A + TH10+PED + Louqe Ghost S1 CPU 9900k @5.3GHz (No AVX) 9800X @4.8GHz GPUs RTX 3090 FE RAM 4x16GB Corsair Dominator Platinum 3533MHz CL13 + 2x16GB Corsair Dominator Platinum RGB 3000MHz PSU EVGA T2 1600W + Corsair SFF 750W SSD 905p 480GB, 4x Samsung 970 Pro M.2 Headphones Audeze Maxwell + FOSTEX TR-X00 + Audeze LCD-2 + Moon Cable DAC/AMP Chord Mojo, Schiit Magni&Modi Screen LG 48CX 4K 120Hz HDR + ASUS ROG SWIFT PG258Q 240Hz
Motherboard X299 EVGA DARK + ASUS ROG Strix Z390-I Watercooling 560+480+480+280+360. 240+240

Permalänk
Medlem

Personligen kunde jag inte medverka i Örebro men hoppas att det framöver kommer en andra chans, såg rikttigt trevligt ut

Permalänk
Medlem

Väntar fortfarande på att ni ska boka in Uppsala. Är ju så förbannat lat så man orkar ju inte ta sig någonstans

Visa signatur

Fractal Design R6 modified - Asus RoG Strix Z390F - i9 9900K - Custom loop 2x360rad med DDC pwm pump - 4x4gb Corsair RoG Dominator edition @ 3200Mhz - ASUS GTX 1080 Ti Founders Edition med EK vattenblock & backplate - Corsair RM750i
Galleriet: Venom - Midvinter - Frankensteins keyboard Facebook: Nagelfar Mods Instagram: Nagelfar Mods

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av Nagelfar:

Väntar fortfarande på att ni ska boka in Uppsala. Är ju så förbannat lat så man orkar ju inte ta sig någonstans

Du bor i Uppsala och vi har varit i både Gävle och Stockholm. Det är shame on you på den.

Jag skulle väl säga att Uppsala lär bli av förr eller senare, men med ovan i åtanke och att vi vill täcka andra delar av Sverige lär en sådan eventuell Meet & Geek dröja. I alla fall en officiell från min sida.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jacob:

Du bor i Uppsala och vi har varit i både Gävle och Stockholm. Det är shame on you på den.

Utan tvekan Hade planer på att åka till både Gävle och Stockholm. Vet inte riktigt varför jag inte åkte till Gävle så nu är mitt enda hopp att ni kommer till Uppsala haha.
Mest troligt är det för att jag är för lat, men kan ju alltid skylla på att familjen kom ivägen

Visa signatur

Fractal Design R6 modified - Asus RoG Strix Z390F - i9 9900K - Custom loop 2x360rad med DDC pwm pump - 4x4gb Corsair RoG Dominator edition @ 3200Mhz - ASUS GTX 1080 Ti Founders Edition med EK vattenblock & backplate - Corsair RM750i
Galleriet: Venom - Midvinter - Frankensteins keyboard Facebook: Nagelfar Mods Instagram: Nagelfar Mods

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Jag måste be alla som väntat på något i Östersund så hemskt mycket om ursäkt. I fucked up, planeringen blev inte den bästa med alla stress runt SweClockers Live! och nu en hektiskt period inför nyår. Så vi får skjuta på den träffen till början av nästa år.

Kommer dock köra en i Stockholm den 6 december och jag vill vara tydlig med att det är av rent logistiska skäl! Hade mycket hellre kört som planerat norrut, men tiden säger "nej" å både min egen och mina kollegors vägnar. Med det vill jag ha sagt att Sverige är mer än storstäderna och det är inte bortglömt. <3

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

SweClockers har talat på Discord – de vill ha en kryssning med övernattning! Jag utser @XHI till första assistent att hjälpa mig med planeringen.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Snusfri
Skrivet av Jacob:

SweClockers har talat på Discord – de vill ha en kryssning med övernattning! Jag utser @XHI till första assistent att hjälpa mig med planeringen.

I sommar gör vi östersjön osäker!

Visa signatur

WS: i9 13900K - 128GB RAM - 6.5TB SSD - RTX 3090 24GB - LG C2 42" - W11 Pro
LAPTOP 1: Lenovo Gaming 3 - 8GB RAM - 512GB SSD - GTX 1650
LAPTOP 2: Acer Swift 3 - 8GB RAM - 512GB SSD
SERVER: i5 10400F - 64GB RAM - 44TB HDD
NALLE: Pixel 7 Pro

Permalänk
Skäggig legend
Skrivet av Jacob:

SweClockers har talat på Discord – de vill ha en kryssning med övernattning! Jag utser @XHI till första assistent att hjälpa mig med planeringen.

Vi lägger ut mannar! ⚓️😏

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Tråden om Skägg!
My cave...
Ryzen 5 3600@4,3Ghz - 16GB CL16 - RTX 3070 - Kingston Fury M.2 2TB
🎧Schiit Hel + DT-770 PRO - NAD C316 - B&W 685 - LG 65" OLED B6
 Watch Series 5 4G - Macbook Pro 13" 2015 - iPhone 11 PRO 256GB 

Permalänk
Medlem

Jag är på!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Bussovi_ by XHI

Ni får sluta ge Jacob konstiga idéer...

Visa signatur

Halo kompis!

Permalänk
Skäggig legend
Skrivet av Bussović:

Ni får sluta ge Jacob konstiga idéer...

Vad pratar min herre om... jag gillar ditt nya namn 😇

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Tråden om Skägg!
My cave...
Ryzen 5 3600@4,3Ghz - 16GB CL16 - RTX 3070 - Kingston Fury M.2 2TB
🎧Schiit Hel + DT-770 PRO - NAD C316 - B&W 685 - LG 65" OLED B6
 Watch Series 5 4G - Macbook Pro 13" 2015 - iPhone 11 PRO 256GB 

Permalänk
Snusfri
Visa signatur

WS: i9 13900K - 128GB RAM - 6.5TB SSD - RTX 3090 24GB - LG C2 42" - W11 Pro
LAPTOP 1: Lenovo Gaming 3 - 8GB RAM - 512GB SSD - GTX 1650
LAPTOP 2: Acer Swift 3 - 8GB RAM - 512GB SSD
SERVER: i5 10400F - 64GB RAM - 44TB HDD
NALLE: Pixel 7 Pro

Permalänk
Bussovi_ by XHI

@XHI:
Ni ska inte uppmuntra sådana tokiga idéer!
Sen var det förvisso @THB som gav honom idéen så mest honom jag skyller på men du gör inte saken bättre genom att spinna vidare på knasigheterna!

Haha tack... jag har fortfarande inte förlåtit dig för ditt misstag...

Visa signatur

Halo kompis!

Permalänk
Snusfri
Skrivet av Bussović:

@XHI:
Ni ska inte uppmuntra sådana tokiga idéer!
Sen var det förvisso @THB som gav honom idéen så mest honom jag skyller på men du gör inte saken bättre genom att spinna vidare på knasigheterna!

Haha tack... jag har fortfarande inte förlåtit dig för ditt misstag...

Det är en extremt grym idé hörrö
Du ska inte vara neg bara för att du är rädd för vatten

Visa signatur

WS: i9 13900K - 128GB RAM - 6.5TB SSD - RTX 3090 24GB - LG C2 42" - W11 Pro
LAPTOP 1: Lenovo Gaming 3 - 8GB RAM - 512GB SSD - GTX 1650
LAPTOP 2: Acer Swift 3 - 8GB RAM - 512GB SSD
SERVER: i5 10400F - 64GB RAM - 44TB HDD
NALLE: Pixel 7 Pro

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner