WoW Classic - Släpps 27e Augusti

Permalänk
Inaktiv

WoW Classic - Släpps 27e Augusti

https://worldofwarcraft.com/en-us/news/22990080/mark-your-calendars-wow-classic-launch-and-testing-schedule

Efter lång väntan är det äntligen bekräftat. WoW classic släpps den 27e Augusti 2019.

Är det någon mer som är extremt taggad på att få se Azeroth så som det var för över 10 år sedan?

Personligen hade jag gärna sett att vi på Sweclockers organiserar oss i en guild innan släppet för att få så många goa människor på samma server så möjligt.

Permalänk
Medlem

Så man får reservera tre namn två veckor innan launch? Blir svårt att gissa rätt med servrar känner jag, men dom utlovade ju mer information innan iaf.

Taggad som fan, men har aldrig orkat att spela med svenskar utan föredrar engelsktalande guilds.

Permalänk
Medlem

Jag hoppade över förra svängen av wow.. Man kanske skulle göra ett försök denna gång 🤔

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon196268:

https://worldofwarcraft.com/en-us/news/22990080/mark-your-calendars-wow-classic-launch-and-testing-schedule

Efter lång väntan är det äntligen bekräftat. WoW classic släpps den 27e Augusti 2019.

Är det någon mer som är extremt taggad på att få se Azeroth så som det var för över 10 år sedan?

Personligen hade jag gärna sett att vi på Sweclockers organiserar oss i en guild innan släppet för att få så många goa människor på samma server så möjligt.

Jag vill inte vara i en guild med salad fingers

Nej men skämt åsido skulle det varit trevligt om det samlades mycket svenskar på en och samma server med en tillhörande sweclockers guild

Visa signatur

R7 5800X3D / RX 6950 XT / 32GB Ram / 1TB SSD / X570 Bräda / 850w Nätagg.
32 Tums Skärm 1440p 144hz Curved VA panel.

Permalänk
Avstängd

Varför tar det dem nästan 2 och ett halvt år att släppa ett idag 15år gammalt spel

Har jag tid kommer jag att spela men frågan är vad man egentligen kan förvänta sig av Activision nu för tiden.

Permalänk
Medlem

@anon196268: Är riktigt taggad på Classic. Lika bra att det inte släpptes under sommaren som det först ryktades om IMHO.

Permalänk
Medlem

Ja kommer bli så nice! Synd att jag inte flyttade semestern tillräckligt bara! Måste försöka flytta den igen!

Visa signatur

Do good. Be good. Repeat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av gabriel15:

Varför tar det dem nästan 2 och ett halvt år att släppa ett idag 15år gammalt spel

Har jag tid kommer jag att spela men frågan är vad man egentligen kan förvänta sig av Activision nu för tiden.

Dom bygger upp spelet från grunden i en modernare version av spelet (patch 7.1.5 legion expansion) med massa härliga uppdateringar för moderna system.

Visa signatur

R7 5800X3D / RX 6950 XT / 32GB Ram / 1TB SSD / X570 Bräda / 850w Nätagg.
32 Tums Skärm 1440p 144hz Curved VA panel.

Permalänk
Medlem

Spelade semi intensivt på Northdale inför detta, men sedan hände så mycket. Flytt och nytt jobb osv, så jag hoppar nog inte på ändå. Men jag är ändå taggad, lär väl kolla på en och annan stream iallafall.

Visa signatur

12600KF - NH-D15 - PRIME Z690 - Corsair 32GB - RTX 3070 - 2x SN570 500GB/1TB - RM750 - Meshify 2 C
Logitech G915 TKL - G Pro Wireless - Pro X - Odyssey G7 27"

Better Sweclockers

Permalänk
Medlem

Hej!

Jag är lätt på om det skapas ett Horde-guild med Sweclockers.

Även om jag gärna hade spelat mycket så kanske det är realistiskt med 1h varannan dag, typ. Back in the days lirade jag classic i 10-12h per dag, sjukt egentligen.

/vexxan

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Jag är faktiskt ganska taggad på detta. Får se dock om jag kommer lira
Måste man köpa om det eller är det gratis? Inte hängt med på den fronten

Permalänk
Medlem

@riqqi Det ingår i subben

Permalänk
Permalänk
Medlem

Skapas det en Sweclockers horde guild på en PVP-server är jag definitivt med! Spelade extremt mycket wow 2005-2007, och kommer nog spela lika mycket nu när classic släpps

Visa signatur

CPU: i7-4790K MB: Asus Z-97AR RAM: 16GB 1866MHz GPU: Gigabyte GTX 970 G1 Gaming PSU: Evga G2 850W SSD: Samsung 850 EVO 500GB, Crucial MX100 256GB Skärmar: Benq XL2420Z 144Hz, Benq GW2470H IPS Tangentbord: CM Quickfire Rapid-I Brown Mus: Zowie ZA11 Musmatta: Zowie P-SR

Battlelog BF4: http://battlelog.battlefield.com/bf4/soldier/Manmore/stats/92...

Permalänk
Medlem

Jag hoppade av wow när wotlk släpptes. Glömt i princip allt som har med wow att göra haha. Men är faktiskt lite småtaggad inför Classic. Synd bara att man jobbar så pass mycket att iden kommer att vara knapp. Men lite latcho lir är ju aldrig fel 😂

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

@Adolfo: Har samma typ av problem