Köpråd, Flipcover till Sony

Permalänk
Medlem

Köpråd, Flipcover till Sony

Hej,
Jag fick tag på en Sony XZ Premium på rea och skulle behöva ett fodral till denna. Vet inte vad man ska satsa på.

Hade ett plånboksfodral till förra luren. Dykt upp några märken när jag sökt på Prisjakt:
Insmat, Melkco och Gear bl.a.

Försökt Googla fram vad det är för några firmor. Svårt att få fram vad fodralen är gjorda av. Något tips på hur man ska tänka?

Permalänk
Medlem

Har du tänkt att ha korthållare också eller enbart skydd till luren? Vill du komma billigt undan så finns ju denna banala modell med konstgjort läder och utan fsdxk för kort osv https://www.elgiganten.se/product/mobil-tele-gps/skal-och-fod...
Äkta läder och med kortplatser https://www.phonelife.se/xperia-xz-premium/akta-laderplanbok-...
Ser lite snyggare ut i min mening.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Det jag fokuserar på mest är att den är någorlunda tålig. Är inget direkt behov av att stoppa ner kreditkort dock.

Hur bra håller konstläder egentligen?

Permalänk
Medlem
Skrivet av prillie:

Det jag fokuserar på mest är att den är någorlunda tålig. Är inget direkt behov av att stoppa ner kreditkort dock.

Hur bra håller konstläder egentligen?

Har ingen större erfarenhet av just konstläder. Dock vet jag flera som använder det i alla möjliga sorts produkter som ett alternativ till riktigt läder, och dom säger att man inte märker nån skillnad. Tåligheten kan jag inte heller säga nåt om, men det håller nog rätt så bra skulle jag tro.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X