Nytt handledsstöd till Corsair K65 RGB RAPIDFIRE. Hittar inget på corsairs hemsida.

Permalänk
Medlem

Nytt handledsstöd till Corsair K65 RGB RAPIDFIRE. Hittar inget på corsairs hemsida.

Råkade knäcka plast fästena på handledsstöldet till mitt Corsair K65 RGB RAPIDFIRE. Kollade på hemsidan efter nytt men fanns inget till just K65. Kan det vara så att någon av dom som finns passar ändå?

Permalänk
Medlem

Annars finns det ett stort utbud av fristående handledsstöd. De håller i regel högre kvalitet och ger bättre ergonomi, och är inte heller knutna till en specifik modell av tangentbord.

Permalänk
Medlem

@Corsair Johan kanske kan hjälpa dig eller så skapar du en ticket på Corsairs support sida!

https://www.corsair.com/eu/en/support

Visa signatur

Gigabyte Z170X-Gaming 7 | Intel Core i7 6700K | Corsair Hydro Series H150i med 6st LL120 RGB| Corsair Dominator Platinum RGB DDR4 32Gb 3000MHz | Nvidia RTX2080Ti Founders Edition 11Gb | Corsair Force MP500 240 Gb m.2, 2 x Corsair Force LE200 480Gb | Corsair Obsidian 500D RGB SE med 1st LL120 & 2st LL140 RGB fläktar | Corsair RM850i | Asus ROG Swift PG279Q+Asus PB277Q | Corsair Commander PRO | Corsair Lightning Node PRO + 10 ledstrips | Corsair Virtuoso SE | Corsair ST100 | Corsair K100 RGB | Corsair Dark Core RGB PRO | Corsair iCUE LT100

Permalänk
Inaktivt företagskonto
Skrivet av Funlo:

Råkade knäcka plast fästena på handledsstöldet till mitt Corsair K65 RGB RAPIDFIRE. Kollade på hemsidan efter nytt men fanns inget till just K65. Kan det vara så att någon av dom som finns passar ändå?

Vi har de inte som reservdel nej, men jag har faktiskt ett över här hemma som jag kan skicka till dig. Skicka din adress i ett PM så löser jag.

Med vänliga hälsningar,
CORSAIR Johan

Permalänk
Medlem

Tack till dig @Corsair Johan. Fick den idag.

Permalänk
Inaktivt företagskonto
Skrivet av Funlo:

Tack till dig @Corsair Johan. Fick den idag.

Härligt!