Kamprad-dricka med touch av träslag

Permalänk
Relik 📜

Kamprad-dricka med touch av träslag

Som ni har längtat, #SweLäskers är tillbaka! Eller rent krasst, det är väl bara några dagar sedan sist. Men ändå!

I vilket fall, den här gången har undertecknad plockat upp iste med björksmak (!) på lokala IKEA. En liten hake bara, bäst före gick ut för två veckor sedan. Men, det skiter vi givetvis i. Även om @Kenneth, @Gurt och @Jonas ser en smula oroliga ut..

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem

Varför fick personen i bakgrunden inte vara med? Såg en ensam kille kolla på skärmen hela klippet, han som sitter bakom @emilakered blev ignorerad hela klippet.

Permalänk
Lyxfällan 🎮
Skrivet av Faulisto:

Varför fick personen i bakgrunden inte vara med? Såg en ensam kille kolla på skärmen hela klippet, han som sitter bakom @emilakered blev ignorerad hela klippet.

Det kan vara så att jag är diskvalificerad från deltagande för att jag ogillar sötsaker 😀 Nejdå, ibland får jag också vara med och leka, var med i förra avsnittet faktiskt. Men tack för omtanken!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

"We're with the press, hired geeks!"
Raoul Duke, Fear n' Loathing in Las Vegas

Permalänk
Relik 📜
Skrivet av Faulisto:

Varför fick personen i bakgrunden inte vara med? Såg en ensam kille kolla på skärmen hela klippet, han som sitter bakom @emilakered blev ignorerad hela klippet.

Det är bara @loevet, jag lovar han inte ens märkte vi filmade. Man kan bokstavligt spränga något brevid hans plats när han är in the zone.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Lyxfällan 🎮

@emilakered: detta är faktiskt sant.

Visa signatur

"We're with the press, hired geeks!"
Raoul Duke, Fear n' Loathing in Las Vegas