6 polig 90grader PCB till LED list sökes

Permalänk
Medlem

6 polig 90grader PCB till LED list sökes

Införskaffade nyligen en rgb (med extra led för vitt/gult ljus) Led list/tejp som ska sitta på baksidan av min tv med e. Så jag är på jakt efter sådana pcb er som svänger 90 grader och snabb koplingar till det.
Problemet är att de jag hittat har bara för 4st kontakter (blå, röd, grön, ström) och slingan jag har har 6 st (blå, röd, grön, ström, blåvit, gulvit) och är 12mm bred.

Uppskattas om någon kan hitta och gärna på svenska sidor om det går

Tack

Visa signatur

Dator: HP Pavilion och Lenovo Legion. Konsol: Playstation
Tv: LG Oled. Ljud: Marantz surroundförstärkare, Klipsch Reference högtalare och basskickers.

Permalänk
Hedersmedlem

Vad är det för kontakter?

Bilder underlättar alltid

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM || oskar@sweclockers.com || OSkar000.se || Fototråden ||
|| Gundeman || Bartonofix || GundemanX2 || Obelinux || Nexofix || Filofix || Ircofix ||
|| Tillse att hjärnan är inkopplad innan fingrarna vidrör tangentbordet ||
|| D300 | D700 | 24/2,8 | 28/2,8 | 35/2 | 50/1,8 | 55/2,8 | 85/1,8 | 105/2,5 | 200/4 | 300/4,5 | 10-20 | 24-70/2,8 | 75-150/3,5 | 80-200/2,8 ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av OSkar000:

Vad är det för kontakter?

Bilder underlättar alltid

Skickades från m.sweclockers.com

En sådan här 90grades böj är de jag är ute efter fast med 6 pins, har både en kall och en varm vit lampa + RGB

Listen jag har är av märket Eglo. Får ta en bild på den när jag kommit hem

Visa signatur

Dator: HP Pavilion och Lenovo Legion. Konsol: Playstation
Tv: LG Oled. Ljud: Marantz surroundförstärkare, Klipsch Reference högtalare och basskickers.

Permalänk
Medlem

Sådan här skulle med fungera mycket bra! Men som sagt, Vill helst ha en svensk återförsäljare med svenska priser.
https://www.aliexpress.com/item/5pcs-6Pin-6-Pin-RGB-CCT-LED-S...

Så ser Slingan ut. Och det är en RGB+CCT LED har jag nu förstått.
http://forumbilder.se/I5C0F/20190505-094845

Visa signatur

Dator: HP Pavilion och Lenovo Legion. Konsol: Playstation
Tv: LG Oled. Ljud: Marantz surroundförstärkare, Klipsch Reference högtalare och basskickers.