Prisjakt - vart väljer jag 120hz + ?

Permalänk
Quizmaster Malmö 22

Prisjakt - vart väljer jag 120hz + ?

Sitter på Prisjakt och försöker sortera plattorna efter uppdateringsfrekvens men jag hittar inget sånt alternativ....

Vart gömmer det sig?

Visa signatur

[Gigabyte EP35-DS4][Intel Core 2 Duo E8400 3.0 Ghz][2x2GB Corsair XMS 2][Gainward GTX 570][Sandisk Extreme II 480GB][Corsair HX 620W][Fractal Design Define XL R4][Acer GD245HQBID]

Permalänk
Medlem

Det verkar inte finnas. Maila Prisjakt om det är något som borde finnas.

Visa signatur

Kan en del om trä
Ctrl-Shift-N

Permalänk
Medlem

Finns det ens någon annan tillverkare än Apple som erbjuder det?

Jag gjorde en väldigt snabb googling och kunde i alla fall inte hitta någon.

Permalänk
Quizmaster Malmö 22

Så det finns inte......Ah det förklarar ju saken....

Nåväl får kolla på iPads då

Visa signatur

[Gigabyte EP35-DS4][Intel Core 2 Duo E8400 3.0 Ghz][2x2GB Corsair XMS 2][Gainward GTX 570][Sandisk Extreme II 480GB][Corsair HX 620W][Fractal Design Define XL R4][Acer GD245HQBID]

Permalänk
99:e percentilen
Skrivet av Igelkott:

Det verkar inte finnas. Maila Prisjakt om det är något som borde finnas.

Jag gjorde detta redan 19 november, och inkluderade då en länk till detta inlägg av @Campaigner för att visa att det faktiskt är något som användare saknar. Fick svar en vecka senare:

Skrivet av Prisjakt:

Hej,

Tack för ditt förslag, men idagsläget kan vi tyvärr inte implementera det hos oss.

Med vänliga hälsningar

Support Sverige

Jag har av förklarliga skäl ingen aning om hur Prisjakts system är uppbyggda, så fråga mig inte varför man kan ha alla möjliga och omöjliga parametrar som är i princip helt irrelevanta i sitt filter, men inte en av de absolut viktigaste.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
99:e percentilen

Notera att det bara är vissa iPad som har 120 Hz-skärm, nämligen alla iPad Pro utom första generationen (som finns i två storlekar). Apple kallar det ProMotion.

Efter alla dina efterforskningar har du säkert järnkoll på detta, @Campaigner, men någon annan kanske har glädje av detta förtydligande.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers