Vill du vara del av diskussionerna i forumet, ställa frågor eller hjälpa andra? Registrera dig här!

Leverans av Model O?

Leverans av Model O?

Undrar när ni får in den och när vi som har förbeställt den kan räkna med att få den i lådan?

Kollade runt lite och den enda jag kunde hitta med ett preliminärt datum är Dustin som skriver 13/5-19 som tidigaste datum och inet nämner 15/5-19 så om 2-3 veckor?

Skrivet av Conditioned:

Undrar när ni får in den och när vi som har förbeställt den kan räkna med att få den i lådan?

Hej Conditioned,

Vi har ett flertal leveranser på väg in av Model O, de är väldigt eftertraktade så på grund av efterfrågan finns det ett flertal leveransdatum.
Det beror också delvis på vilken färg och finish musen har.

Återkom gärna till oss i PM så kan vi se över ungefärligt leveransdatum för din beställning specifikt

Mvh
Inet Kundservice

@Conditioned: Om du inte fått mailet ännu så kommer den första leveransen av mössen in 10/6. Så det blir ytterliggare en månads väntan.

Första leveransen landar hos de svenska återförsäljarna i mitten av nästa vecka.

GloriousPCGamingRace

@GloriousPCGR
21 maj
PSA: Model O Matte Black and Matte White backorders now open (Wave 1). Estimated stock arrival date is June 7, 2019. If your order has not shipped yet, please be patient as we ship out your order - you are not in backorder status

Fick precis SMS från Inet om att min order håller på att plockas

Skrivet av Wikai:

Fick precis SMS från Inet om att min order håller på att plockas

Köpte du glossy eller vanlig?

Skrivet av Naga:

Köpte du glossy eller vanlig?

Vanlig, matt.
Beställde typ inom en timme efter att reviews kommit upp.

Skrivet av Wikai:

Vanlig, matt.
Beställde typ inom en timme efter att reviews kommit upp.

Och när var det? 18e eller nåt? Bokade 10/3 till butik så borde dyka upp när som helst då

Skrivet av Naga:

Och när var det? 18e eller nåt? Bokade 10/3 till butik så borde dyka upp när som helst då

Natten till den 18:e om jag inte minns fel.
Fick SMS från ombudet (Budbee) nu med. De inväntar leverans/överlämning från Inet.

Fick min levererad ikväll.

Måste säga att jag är sjukt överraskad över hur smidig kabeln är.
Känns verkligen som om att musen är trådlös.

@Wikai: Kan inte mer än att hålla med! Fick även min levererad tidigare idag och har hunnit lira lite med den! Det känns som att jag fortfarande vänjer in mig lite men den känns riktigt bra!

Skrivet av Wikai:

Fick min levererad ikväll.

Måste säga att jag är sjukt överraskad över hur smidig kabeln är.
Känns verkligen som om att musen är trådlös.

Visst är den! Har inte testat Model O än men Finalmouse Air58 har även den paracord och numera är det en deal breaker för mig. När jag slutade använda min Air58(för stor) för att gå tillbaka till min Zowie FK1 så beställde jag direkt en paracordsladd och moddade min FK1a