Permalänk
Medlem

Comhem mobilsurf

Jag har nu Halebop men fick 3 mån för 99 mån därefter 149 10gb mån, det jag undrar funkar det bra med deras abb?

Visa signatur

Smack i datorn gör att du glöder för nya delar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Catch:

Jag har nu Halebop men fick 3 mån för 99 mån därefter 149 10gb mån, det jag undrar funkar det bra med deras abb?

Tele2:s nät, så det borde vara samma som Tele2/Comviq

Visa signatur

Mac Mini M2 Pro
5K

Permalänk
Medlem

Det står 249kr efter 3 månaderr. Säker på att du har kollat rätt?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Trackmaster:

Det står 249kr efter 3 månaderr. Säker på att du har kollat rätt?

Japp för jag har bredband där redan.
Men hur är tele2 nuförtiden, har haft det för ca 8 år sedan då var det skitnät.

Visa signatur

Smack i datorn gör att du glöder för nya delar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Catch:

Japp för jag har bredband där redan.
Men hur är tele2 nuförtiden, har haft det för ca 8 år sedan då var det skitnät.

Jag skulle testa med ett Comviq kontantkort o kolla hur det är för dig. För mig har Tele2s nät alltid varit bra och det har varit få ställen jag haft problem med täckningen på de 12 år som jag haft Tele2s nät, men det är väldigt individuellt detta

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Medlem
Skrivet av jnsson:

Jag skulle testa med ett Comviq kontantkort o kolla hur det är för dig. För mig har Tele2s nät alltid varit bra och det har varit få ställen jag haft problem med täckningen på de 12 år som jag haft Tele2s nät, men det är väldigt individuellt detta

Samma här, bytte till Tele2 för något år sedan och är nöjd. Vet inte hur mycket data jag har i månaden, men betalar ett par hundra spänn.

Visa signatur

Mac Mini M2 Pro
5K

Permalänk
Medlem

Jag bytte till tele2 nät och fick dubbel data alltså 40gig mån för 249 kr, är grymt nöjd.

Visa signatur

Smack i datorn gör att du glöder för nya delar