Bitspower släpper vattenblock med inbyggd OLED-panel

Permalänk
Medlem

Har inte kunnat se in i min burk på säkert 8år men kan tänka mig det kan va en nice sak om man har en glaspanel eller liknande

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av improwise:

Skulle säga grått, beige och marinblått

Även om jag aldrig riktigt förstått grejen med RGB och det är bland det första jag stänger av så har jag heller inte förstått varför folk blir så otroligt upprörda över det.

Håller lite med dig. Jag tycker det är lite kul att byta färger, sen avgudar min son burken... att han sen är 5 år behöver vi inte bry oss om. Jag kommer inte försöka vända någon som gillar att leva i mörker och kommer inte kunna omvändas. Tips för någon som vill skapa en tråd med många läsare:

Tips på speldator för 100k.
Jag hatar RGB!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Intel Core i9-12900KF 5.2GHz+ HT Custom loop
MSI RTX 4080 Gaming X Trio 3030MHz
Asus ROG Maximus Apex Z690 (WI-FI)
Corsair Dominator Platinum 6200mhz 32GB CL36
Asus 34" TUF VG34VQL1B, NZXT H9 Flow, Corsair HX1200i, 970 Evo Plus, Asus ROG Strix Flare MX, Logitech G502 PS

Permalänk
Avstängd
Skrivet av NordhNet:

Okej? Hur ska färger i din mening inte användas då? 🤔

Alltså, tror du missuppfattar grovt, jag är inte fascist?? Folk får väl för fan använda vilka färger de vill till vad de vill... Säger bara, att nog fan är ett särskilt mönster kopplat till en särskild målgrupp.. Och nog fan börjar trenden rinna över kanterna och påverka andra grupper ofrivilligt..

Permalänk
Skrivet av M1NT:

Alltså, tror du missuppfattar grovt, jag är inte fascist?? Folk får väl för fan använda vilka färger de vill till vad de vill... Säger bara, att nog fan är ett särskilt mönster kopplat till en särskild målgrupp.. Och nog fan börjar trenden rinna över kanterna och påverka andra grupper ofrivilligt..

Blir du inte lite sugen...

https://youtu.be/W8zTvBaqvlM

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Intel Core i9-12900KF 5.2GHz+ HT Custom loop
MSI RTX 4080 Gaming X Trio 3030MHz
Asus ROG Maximus Apex Z690 (WI-FI)
Corsair Dominator Platinum 6200mhz 32GB CL36
Asus 34" TUF VG34VQL1B, NZXT H9 Flow, Corsair HX1200i, 970 Evo Plus, Asus ROG Strix Flare MX, Logitech G502 PS

Permalänk
Moderator
Forumledare
Skrivet av M1NT:

Alltså, tror du missuppfattar grovt, jag är inte fascist?? Folk får väl för fan använda vilka färger de vill till vad de vill... Säger bara, att nog fan är ett särskilt mönster kopplat till en särskild målgrupp.. Och nog fan börjar trenden rinna över kanterna och påverka andra grupper ofrivilligt..

Nu blev det ett ordentligt hopp från RGB till facism!
Du sa att du ville ha mer funktion för att det inte enbart skulle tilltala ”pubertala barn”.
Jag påstod då att det var lite väl onödigt uttryckt och att man kan tycka RGB är praktiskt utan att behöva klassas som ”pubertalt barn” av dig.

Du sa då att det inte handlade om färgerna i sig utan användandet av dessa. Jag ställde då motfrågan om hur färgerna ska användas för att man ska slippa klassas som ett ”pubertalt barn” av dig.
Hur du fått för dig att jag missuppfattat dig i den grad att jag tror du är facist är lite mindblowing (jag tror alltså INTE du är facist) då jag enbart undrar hur RGB ska användas i ditt tycke för att man ska få vara 20+ och tycka det kan vara praktiskt att kunna byta färg på belysning beroende på omgivande miljö, humör osv.

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Medlem
Skrivet av improwise:

2 kommentarer som man sällan hör från någon under 30

Ja?
Om en 5-åring säger att det är okej att bete sig som ett barn så..?

Poängen är att man ska göra vad man vill så länge man själv är lycklig (och inte skadar andra) och inte bry sig om andra tycker man är barnslig, omogen, fånig, etc.

På vilket sätt behöver en preteen reflektera över detta överhuvudtaget?

improwise = Captain Obvious to the rescue ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av GuessWho:

På vilket sätt behöver en preteen reflektera över detta överhuvudtaget?

Bingo

Permalänk

Hörni nu får ni skärpa er. RGB är en trend som inte passar alla. Vi kan väl stanna där. 😘

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Intel Core i9-12900KF 5.2GHz+ HT Custom loop
MSI RTX 4080 Gaming X Trio 3030MHz
Asus ROG Maximus Apex Z690 (WI-FI)
Corsair Dominator Platinum 6200mhz 32GB CL36
Asus 34" TUF VG34VQL1B, NZXT H9 Flow, Corsair HX1200i, 970 Evo Plus, Asus ROG Strix Flare MX, Logitech G502 PS

Permalänk
Medlem
Skrivet av Knotvillage:

Hörni nu får ni skärpa er. RGB är en trend som inte passar alla. Vi kan väl stanna där. 😘

Nu vet jag inte vem som ska skärpa vem?

Rätten att själv välja hur man lever sitt liv är något som är mycket bredare än bara vad man väljer för datorkomponenter.
Men det är absolut inget trams.