Behöver hjälp med instalation av baslåda i nyare V40

Permalänk
Medlem

Behöver hjälp med instalation av baslåda i nyare V40

Hej
Jag undrar om det finns någon (helst enkel) guide/instruktion att följa för att bäst montera en baslåda i min Volvo V40 2016 årsmodell? Har letat men inte hittat något som kan hjälpa mig. Behöver hjälp med att veta var och vilka sladdar som ska användas och hur man kommer åt de.

Har en nämligen en Alpine 12" baslåda ståendes med Hifoninc Triton förstärkare som kan (tror jag) ta högnivå då den gjorde det i min förra bil, Megane 3 Coupé som jag köpte den till och betalade för att få den monterad.
Har en del sladdar som ström, säkring, jord, högnivå till RCA kabel, saknar mycket av "kontroll kabeln" så förstärkaren stängs av och sätts på med stereon. Fast borde gå och hitta ny.

Har tyvärr inte några manualer/andra tillbehör till förstärkaren då jag inte fick med de efter monteringen

Finns det inte så får jag väl betala för att en som kan gör det bara

Tack

Edit: Hittade på JagRullar.se en äldre tråd om att det fans i hans bil en kabel i bagaget (bilderna fans inte längre) som han undrade över och de svarade med att det var mycket troligt till Volvo original baslåda. Har jag den kontakten med och i så fall var? Har mellan stereon tror jag original.

Visa signatur

Dator: HP Pavilion och Lenovo Legion. Konsol: Playstation
Tv: LG Oled. Ljud: Marantz surroundförstärkare, Klipsch Reference högtalare och basskickers.