Permalänk
Medlem

Noctua NH-L12 ej L12s

Hej,

Söker en NH-L12, och då alltså inte s modellen.

Skriv gärna vad ni har och om den inte finns i Västerås behöver den kunna skickas.

Vänligen,
F

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Computa: CPU: Intel 6850K Kylare: Nocuta NH-D15S RAM: 16GB 3000MHZ Grafikkort: GTX 1070x2 Nätagg: Corsair RM750X Mobo: MSI x99A Gaming Pro Carbon Lagring: SSD1 SanDisk Extreme II 240GB + SSD2(spel-disk) Kingston HyperX 240GB

Permalänk
Medlem

Jag har en NH-L12 som varit monterad och använd i ca 5 timmar totalt, AM4 fästen ingår.
Finns i Tullinge så jag antar att jag får skicka den om du är intresserad.

Visa signatur

Blank

Permalänk
Medlem
Skrivet av lasseTM:

Jag har en NH-L12 som varit monterad och använd i ca 5 timmar totalt, AM4 fästen ingår.
Finns i Tullinge så jag antar att jag får skicka den om du är intresserad.

Helt klart intressant om du kan skicka den. Vad vill du ha för den? Vanliga fästen ingår också?

Visa signatur

Computa: CPU: Intel 6850K Kylare: Nocuta NH-D15S RAM: 16GB 3000MHZ Grafikkort: GTX 1070x2 Nätagg: Corsair RM750X Mobo: MSI x99A Gaming Pro Carbon Lagring: SSD1 SanDisk Extreme II 240GB + SSD2(spel-disk) Kingston HyperX 240GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av frekish:

Helt klart intressant om du kan skicka den. Vad vill du ha för den? Vanliga fästen ingår också?

Allt som fanns original ingår jag tror att jag betalade 550:- (45 gbp) för den och tänker mig samma pris, de verkar ju smått omöjligt att få tag på idag under 1000 lappen nya.
Ska dock säga att jag har använt ett "riskorn" av kylpastan som medföljer så det är lite mindre i tuben nu än innan om du vill ha kylpastan också.
Jag har inga problem att skicka den till dig, du väljer fraktsätt så fixar jag det.
Har både posten, Schenker och dhl inom 5 minuters avstånd.
MVH//Lasse

Visa signatur

Blank

Permalänk
Medlem

Kanon.
Skicka spårbart med posten då (typ Skicka lätt). Så säger du hur mycket frakten kommer gå på, så swishar jag dig(om du inte vill ha pengarna på annat sätt) innan du skickar 550+frakt. Funkar det?
Vänligen,
F

Visa signatur

Computa: CPU: Intel 6850K Kylare: Nocuta NH-D15S RAM: 16GB 3000MHZ Grafikkort: GTX 1070x2 Nätagg: Corsair RM750X Mobo: MSI x99A Gaming Pro Carbon Lagring: SSD1 SanDisk Extreme II 240GB + SSD2(spel-disk) Kingston HyperX 240GB

Permalänk
Medlem

Plockar ihop allt ikväll och skickar på lunchen imorgon tar resten på pm så har du kanske kylaren på lördag.

Visa signatur

Blank