Vad spelar du i pĂ„skhelgen? 🐣🐰

PermalÀnk
●

Lite spelande blir det för min del, gottat ner mig med Zelda denna veckan och varit hooked(jo jag vet, lite sent ute men ÀndÄ!)

Visa signatur

12900K, 48GB DDR5, GTX Titan Xp 12GB

Sugen pÄ att köra e-GPU?

PermalÀnk
Medlem ★
●
Skrivet av anon285333:

Tack för att du tar dig tid och för din utförliga beskrivning, det gör mig bara Àn mer sugen

Tack! Skrev lite tankspritt hoppas du snappade upp nÄgot allt rabblande jag skrev

Skrivet av Gorian:

Shit, Dungeon Siege var sÄ jÀkla bra! Synd att det inte finns till MacOS, hade varit ett perfekt "spela-30min-under-pluggpauserna"-spel.

Det kom för PPC Mac och rullade fint pÄ tidiga OSX 10.x, Àr inte insatt nog i Mac för att veta hur bra man kan handskas med Àldre PPC mac mjukvara (jag har inte anvÀnd mac sen PPC försvann), men borde vara lösligt? Annars fÄr du rulla en virtuell maskin
(annars köp en gammal Mac mini PPC maskin dem Àr fina)

Visa signatur

Amiga 3000 (1990), CPU: 68060 66MHz, RAM: 2MB chip 470MB Fast, GFX: ECS+RTG zz9000 @ 1920x1080, HDD: 32GB SSD/PATA, 128GB SCSI, DVD-BrÀnnare/SCSI, Chassi: Original Desktop. www.som99.se
PrimÀr workstation: i9-12900KS, 128GB RAM, intel A770 16GB.

PermalÀnk
Medlem ★
●
Skrivet av HoboCop:

Jag hoppas pÄ att kunna fortsÀtta med Generation Zero. Har Àntligen tagit mig ifrÄn Saltholmen, och ska rÀda nÄgot flygfÀlt. Kom dit igÄrkvÀll men mötte rejÀlt motstÄnd, sÄ fÄr reka nÄgra gÄnger och se hur man ska lÀgga upp det.

NÄgon mer hÀr som spelar GZ, hojta till

Spelat en hel del och Àlskar spelet. Tar det rÀtt lugnt och betar av ett omrÄde i taget. Gör missions och undersöker varenda gÄrd och by för loot och nya missions.
Hojta till om du vill spela, du hittar mig pÄ Discord med namnet Wolfkindcx, Àr vanligen igÄng frÄn sen eftermiddag och sen hela kvÀllen.

PermalÀnk
Medlem ★
●

@som99: Tack ska kika pÄ det

Visa signatur

---

PermalÀnk
Medlem ★
●

BF5

Visa signatur

Ryzen 5 3600 @ 4.2 Ghz - Cooler Master Hyper 212 Black Edition
MSI B450M Mortar Max - Corsair Ryzen LPX 32GB 3600MHz / DDR4
Phanteks Eclipse P300 - PNY GeForce RTX 3070 8GB - Seasonic Focus+ / 650W / 80+ Gold
Samsung SSD 850 EVO 500GB - Kingston A400 SSD 480 GB
ACER Predator X34GS - Nobelchair Hero Black Edition

PermalÀnk
Medlem
●

Det har hunnit bli ett par timmar Fallout 76. Slogs mot en scorchbeast L50 med min L45 gubbe. Fick snabbt slut pÄ stimpacks och vapnen pajade, men det gick till slut.

Nu blir det besök hos förĂ€ldrarna ”pĂ„ landet” över pĂ„sk sĂ„ inget mer spelande förrĂ€n mĂ„ndag.

Skickades frÄn m.sweclockers.com

Visa signatur

Star Citizen referral: STAR-5K66-JDZB

CM NR200P, ASUS ROG STRIX B660-I GAMING WIFI, Fury Beast DDR5 4800MHz 2x16GB, i5-12600K + Scythe Fuma 2, ASUS GeForce RTX 4070 12GB DUAL OC, WD Black SN850 PCIe 4.0 NVMe M.2 - 2TB+1TB

PermalÀnk
Medlem ★
●

För nÄgon anledning sÄ har polarna och jag pÄ nÄgot vÀnster laddat hem CSGO efter ett 3 Ärs uppehÄll och lagt ned ganska mÄnga timmar under kvÀllarna. Kul med lite fps, var verkligen lÀnge sedan

PermalÀnk
Medlem ★
●

Om det inte Àr Geocaching sÄ Àr det det som avspeglas i denna videon: https://www.youtube.com/watch?v=SmYEyVKSph8

PermalÀnk
Medlem
●

OsÀker hÀr, Knights of the old republic (första), Space engineers, kenshi eller total war warhammer 2 Àr de mest sannorlika alternativen

@Mangee75: Had de fixat fusk problemen i BF V Àn?

Visa signatur

Patience is a virtue.

it is better to ask for forgiveness than to ask for permission.

PermalÀnk
Medlem ★
●
Skrivet av Tarax00:

OsÀker hÀr, Knights of the old republic (första), Space engineers, kenshi eller total war warhammer 2 Àr de mest sannorlika alternativen

@Mangee75: Had de fixat fusk problemen i BF V Àn?

Det vet jag inte , men jag har inte mÀrkt av att sÄ mÄnga fuskar Àven om jag lÀst att det Àr ett stort problem.
Har kanske bara haft tur med val av servrar?

Skickades frÄn m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 5 3600 @ 4.2 Ghz - Cooler Master Hyper 212 Black Edition
MSI B450M Mortar Max - Corsair Ryzen LPX 32GB 3600MHz / DDR4
Phanteks Eclipse P300 - PNY GeForce RTX 3070 8GB - Seasonic Focus+ / 650W / 80+ Gold
Samsung SSD 850 EVO 500GB - Kingston A400 SSD 480 GB
ACER Predator X34GS - Nobelchair Hero Black Edition

PermalÀnk
Inaktiv
●

Kör just nu Lemmings.

PermalÀnk
Medlem
●

Lots and Lots of AC Odyssey
Spelet tar aldrig slut!!
Jag fÄr Ängest av alla sidouppdrag

Visa signatur

My Rig https://classic.prisjakt.nu/list.php?ftg_check=on&exclude_ftg...
Fel av mig! Men sjutton vad snabba ni Àr pÄ att kommentera vad andra gör och inte gör rÀtt och fel... :/

PermalÀnk
Medlem ★
●
Skrivet av anon298854:

Kör just nu Lemmings.

Det Àr hard core retro med Lemmings! FÄr svÄr flashback till tidigt 90-tal.

PermalÀnk
Medlem
●

Witcher 3 - Blood and Wine!

Har spelat Witcher 3 sedan Januari 2016, lite till och frÄn i perioder. Slutförde huvudstoryn i höstas innan RDR2 slÀpptes, sen tillbaka i Hearts of Stone i julas. Sen rÄkade jag trilla in i AC Odyssey emellan. Nu Àr det dags att resa till Toussaint för att luska ut vem/vad som stÀller till med oreda i hertigdömet Perfekt nu nÀr vÄrkÀnslorna kommer, sÄ man ser till att hÄlla sig inomhus i soffan istÀllet för att rÀnna utomhus i solskenet..

Visa signatur

Intel Core i7 9700K @5Ghz | Noctua NH-D15 Chromax | Asus ROG Strix Z390-f | Asus ROG Strix RTX2080 Gaming OC
HyperX Fury 32Gb DDR4 | 2x Samsung 850 Evo 250Gb | Crucial MX500 1Tb | Fractal Design Define C TG Dark
EVGA Supernova G2 750W | 27" ROG PG278QR | Corsair K70 RGB | Logitech G Pro Wireless

PermalÀnk
Medlem
●
Skrivet av Kenneth:

Om varken The Division 2 och World War Z blir av kanske jag ger mig pÄ Hitman (2016). Varit sugen pÄ det spelet ett tag men aldrig kommit till skott. Kanske Àr dags nu.

"Aldrig kommit till skott" - Pun intended ?

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define C || Processor: Intel i7-8700K || Grafikkort: ASUS GeForce GTX 1080Ti ROG Strix Gaming || Moderkort: Gigabyte Z370 AORUS ULTRA WIFI || Minne: Corsair Vengeance LPX DDR4 3000MHz 32 Gb || Lagring: Samsung 860 EVO 1TB SSD || PSU: Seasonic Focus+ 850W 85+ GOLD PSU || SkÀrm:Samsung Odyssey G9 || Windows 10

PermalÀnk
Medlem ★
●

@Ricstark: Är lite avis dĂ„ du fĂ„r uppleva slutet pĂ„ Witcher 3 för första gĂ„ngen.

Blood and Wine Àr inte lika fokuserad och drivande i handlingen som Hearts of Stone, men den har mer intressanta karaktÀrer och ett fascinerande tonskifte jÀmfört med huvudspelet.

PermalÀnk
●

Spelar inget, jobbar natt & sover pÄ dagarna - hela pÄskhelgen

Visa signatur

Ryzen 5 3600|Asus X-470|32Gb DDR4|Asus 2060 Super
Ryzen 5 3600|ASRock B-450 itx|32Gb DDR4|2060FE
2xE5-2630v3|DL360G9|256Gb|8Tb|Server 2019|4 Windows 10 & 11 VM |
NES|SNES|N64|Wii|Switch|PsOne|PS1|PS2|PS3|PS4|PS5|Xbox|Xbox360s|Xbox One X|Xbox Series X|

PermalÀnk
Medlem ★
●
Skrivet av pskjonte:

Anno 1800! SĂ„ kul, dock pallar inte min nacke allt sittande vid datorn...

Skickades frÄn m.sweclockers.com

DÄ sitter du fel och/eller har en för dÄlig stol StrÀck pÄ dig Àr vÀl ett tips att börja med och flytta fram stolen, du sitter troligtvis för lÄngt bort!

Visa signatur

Dator 1: ROG STRIX B560-F | Intel i7-11700K | GeForce RTX 3080 FE | 32GB DDR4-3200 | 2+1TB
Dator 2: Asus P7H55D-M Pro | Intel i5 650 | Onboard GPU | 16GB DDR3-1333 | 32TB
Dator 3: ASRock E350M1 | AMD E-35 | Onboard GPU | 4GB DDR3-1333 | 32TB
Dator 4: Asus E45M1-I Deluxe | AMD E-450 | Onboard GPU | 8 GB DDR3-1333 | 16TB
Dator 5: Gigabyte H55N-USB3 | Intel i3 530 | Onboard GPU | 4GB DDR3-1066 | 1TB

PermalÀnk
Medlem
●
Skrivet av M1NT:

Jag ska vara ute i naturen...........

Cool, Switch dÄ eller

Skickades frÄn m.sweclockers.com

PermalÀnk
Inaktiv
●
Skrivet av ehsnils:

Det Àr hard core retro med Lemmings! FÄr svÄr flashback till tidigt 90-tal.

@ehsnils

Ja det Àr nice, nÀstan sÄ de jobbade mer med musiken förr.
RĂ€tt kul gammalt spel 😊

PermalÀnk
Medlem
●

TW2 coop med en polare, testar Àven PS Now sÄ det blir nog en del Bloodborne, Ratchet and Clank samt Ninja Gaiden 2 mfl.

Skickades frÄn m.sweclockers.com

PermalÀnk
HjĂ€lpsam ★
●

Spelare de tvÄ senaste gratisspelen jag plockade upp.
Elder Scrolls III: Morrowin
och
Assassins Creed Unity

Visa signatur

Allt jag sÀger/skriver hÀr Àr mina egna Äsikter och Àr inte relaterade till nÄgon organisation eller arbetsgivare.

Jag Àr en Professionell Nörd - Mina unboxing och produkttester (Youtube)
Om du mot förmodan vill lyssna pÄ mig - Galleri min 800D med 570 Phantom SLI

PermalÀnk
Medlem
●
Skrivet av Yonie:

@Ricstark: Är lite avis dĂ„ du fĂ„r uppleva slutet pĂ„ Witcher 3 för första gĂ„ngen.

Blood and Wine Àr inte lika fokuserad och drivande i handlingen som Hearts of Stone, men den har mer intressanta karaktÀrer och ett fascinerande tonskifte jÀmfört med huvudspelet.

SpĂ€nnande! En helt ny vĂ€rld, ut ur mörkret, nya abilities etc.. Kan det bli mer passande för pĂ„sken 😁

Skickades frÄn m.sweclockers.com

Visa signatur

Intel Core i7 9700K @5Ghz | Noctua NH-D15 Chromax | Asus ROG Strix Z390-f | Asus ROG Strix RTX2080 Gaming OC
HyperX Fury 32Gb DDR4 | 2x Samsung 850 Evo 250Gb | Crucial MX500 1Tb | Fractal Design Define C TG Dark
EVGA Supernova G2 750W | 27" ROG PG278QR | Corsair K70 RGB | Logitech G Pro Wireless

PermalÀnk
PermalÀnk
Medlem ★
●

jupp AC unity .. men blir nog bara tills ja granskat "gotte dajm" i paris.

PermalÀnk
Benchmaskin 🍞 ★
●
Skrivet av Larsp777:

"Aldrig kommit till skott" - Pun intended ?

eeeh... ja, sjÀlvklart. *play it cool*

PermalÀnk
Medlem
●

mest battlefield V blandat med poe, oxygen not included samt rimworld, monster slayers och slay the spire

PermalÀnk
Medlem
●

Jag har inga spel att spela lÀngre.. troligtvis kommer jag spela cod 4, som jag fÄtt upp ögonen för igen.. mest i brist pÄ bÀttre.
VÀntar dock med spÀnning pÄ Rage 2. var en av dom fÄ som gillade första spelet..

PermalÀnk
Medlem ★
●

Quake Champions och GTA San Andreas.

👌🐣đŸș

Skickades frÄn m.sweclockers.com

Visa signatur

Intel i7-4790K | Palit GeForce GTX 1080 Super Jetstream | Noctua NH-D15 | Corsair Vengeance Low Profile 32GB DDR3 PC3-12800 | Samsung SSD 840 EVO 250 GB | Asus Z97-A

PermalÀnk
Medlem ★
●

Tagit upp red dead redemption 2 igen efter lite uppehÄll.

Skickades frÄn m.sweclockers.com

Visa signatur

Gamingrigg: 2600X | Asus ROG STRIX X470-F | G.Skill Flare X 16GB | Palit RTX 3060 Ti Gaming Pro OC | EVGA SUPERNOVA G3 750W | Fractal Design Meshify C-TG