Permalänk
Lego Master

Apple TV+ och Isaac Asimov?

Detta var helt nytt för mig och tvingar mig att omvärdera min inställning till TV+ från Apple...
Tydligen håller de på med en serie baserad på Isaac Asimovs Foundation-bokserie.

Visste vi detta?

https://omni.se/fantasy-ar-vapnet-i-jattarnas-krig-om-tittarn...

Citat:

Apples nya TV+ filmar Isaac Asimovs klassiska bokserie om ett galaktiskt imperium, skriver FT.

Visa signatur

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* 🖥️ i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | 💻 Surface Go 3
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G502 X | 🎧 Pro X | 🎙️ QuadCast | 📹 EOS 550D | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2
* 📱 Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | 📺 65" LG OLED | 🎞️ Nvidia Shield

Permalänk
Medlem

Har för mig att det ryktades om en HBO-serie om stiftelsen för några år sedan.

Kul om det blir av och görs bra.

Permalänk
Medlem

Kommer definitivt att se denna!

Permalänk
Medlem

Jag hoppas innerligt att serien inte floppar, skaparna har verkligen mycket att leva upp till och jag anser att böckerna är något av det bästa som skrivits inom sci-fi.

Blev försiktigt optimistisk efter teasern måste jag säga, och det ska bli hemskt spännande att se vem som kommer att spela Mulan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Disparu:

Jag hoppas innerligt att serien inte floppar, skaparna har verkligen mycket att leva upp till och jag anser att böckerna är något av det bästa som skrivits inom sci-fi.

Blev försiktigt optimistisk efter teasern måste jag säga, och det ska bli hemskt spännande att se vem som kommer att spela Mulan.

Jag hoppas på Nicolas Cage

Permalänk
Medlem
Skrivet av ToddTheOdd:

Jag hoppas på Nicolas Cage

Hah! Vilken hemsk tanke

Doug Jones däremot hade blivit en fullträff.