Windows 98 SE, svensk licens (ej OEM)

Permalänk
Medlem

Windows 98 SE, svensk licens (ej OEM)

Som rubriken. Söker en äkta licens för Windows 98 SE svensk version.

Kommer inte att kunna erbjuda jättesummor, men kom med förslag!

Extra plus om du bor i GBG, men ej viktigt.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hej, jag har en äkta Microsoft Windows 98 Svensk Andra Utgåvan. "För datorer utan Windows"
Fodralet ser ut som på din bild men texten är på svenska.
Det står inte heller "OEM" i installationsnyckeln så det bör vara en Retail utgåva.
Skivan är i nyskick utan repor och fodralet är också i mycket fint skick.

Vad vill du betala för den?

Visa signatur

"The following statement is false: The previous statement is true! Welcome to our corner of the universe"

Permalänk
Medlem
Skrivet av sp1k3n:

Hej, jag har en äkta Microsoft Windows 98 Svensk Andra Utgåvan. "För datorer utan Windows"
Fodralet ser ut som på din bild men texten är på svenska.
Det står inte heller "OEM" i installationsnyckeln så det bör vara en Retail utgåva.
Skivan är i nyskick utan repor och fodralet är också i mycket fint skick.

Vad vill du betala för den?

Jag återkommer i eftermiddag. Har en masa pryttlar ute som skänkes nu och en av dem som kommer och hämtar upp idag kanske hade en licens att avvara. Om det inte blir något av det så återkommer jag med förslag!

Hörs!

Permalänk
Medlem

@lhugo: Ok, avvaktar ditt svar då.

Visa signatur

"The following statement is false: The previous statement is true! Welcome to our corner of the universe"

Permalänk
Medlem
Skrivet av sp1k3n:

@lhugo: Ok, avvaktar ditt svar då.

Får tacka så mycket för att du hörde av dig, men fick tag på en licens idag genom en av mina andra annonser vars köpare satt på ett finfint lager av programvara!

Permalänk
Medlem

@lhugo:

Ok, bra att det löste sig för dig. Jag behåller den tills vidare ifall någon annan skulle behöva den.

Visa signatur

"The following statement is false: The previous statement is true! Welcome to our corner of the universe"

Permalänk
Medlem
Skrivet av sp1k3n:

@lhugo:

Ok, bra att det löste sig för dig. Jag behåller den tills vidare ifall någon annan skulle behöva den.

Gör så! Kan säkert bli värdefull om den är i fint skick. Ha det

Skickades från m.sweclockers.com