Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

4 st USB 2.0 till P-ATA/S-ATA-bryggor

Permalänk
Medlem

4 st USB 2.0 till P-ATA/S-ATA-bryggor

4 st noname USB 2.0 till P-ATA/S-ATA-bryggor som jag använt till att migrera data från gamla hårddiskar med.

Bud från 0 kr om du hämtar på plats i centrala GBG, annars bud+frakt

Kommer starkt att prioritera upphämtning och alla på samma gång.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Hur mycket skulle det kosta att skicka dessa + sata kontrollerkortet du också lagt ut?
Mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av TwentyØnePenguins:

Hur mycket skulle det kosta att skicka dessa + sata kontrollerkortet du också lagt ut?
Mvh

Inte mycket. De väger kanske ett drygt hekto tillsammans så det är bara att kolla upp valfritt fraktbolag du gillar bäst så lär det vara lägsta möjliga frakt. Jag föredrar dock upphämtning så kommer att prioritera det. Men lägg bud och är ingen här i GBG sugen så får det bli fraktande:)

Permalänk

20kr plus frakt för en?

Visa signatur

12900K, 48GB DDR5, RTX 3070Ti

Permalänk
Medlem
Skrivet av SwedenVirre:

20kr plus frakt för en?

Jag uppdaterade annonsen. Kommer starkt att prioritera upphämtning av alla, men vill inte slänga dem så kommer inga bud så är det inte omöjligt.

Permalänk
Skrivet av lhugo:

Inte mycket. De väger kanske ett drygt hekto tillsammans så det är bara att kolla upp valfritt fraktbolag du gillar bäst så lär det vara lägsta möjliga frakt. Jag föredrar dock upphämtning så kommer att prioritera det. Men lägg bud och är ingen här i GBG sugen så får det bli fraktande:)

Verkar kosta 36kr med postnord, så säg en 80kr för kortet och en/flera adaptrar? Om SwedenVirre vill ta en och du kan tänka dig att parta ut dem.

Mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av TwentyØnePenguins:

Verkar kosta 36kr med postnord, så säg en 80kr för kortet och en/flera adaptrar? Om SwedenVirre vill ta en och du kan tänka dig att parta ut dem.

Mvh

Kommer inte att orka dela upp dem. Du leder just nu med 80 kr plus frakt för rubbet. Om ingen lägger över/hämtar i göteborg för samma så får du dem imorgon kväll!

Permalänk
Skrivet av lhugo:

Kommer inte att orka dela upp dem. Du leder just nu med 80 kr plus frakt för rubbet. Om ingen lägger över/hämtar i göteborg för samma så får du dem imorgon kväll!

Ok, toppen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TwentyØnePenguins:

Ok, toppen.

Helt glömt dig. PM:ar dig!