4x HDD Hotswap Bay - Chieftec SNT-3141-SATA

Permalänk
Medlem

4x HDD Hotswap Bay - Chieftec SNT-3141-SATA

En enhet för montering i tre 5,25-tumsplatser för att få fyra stycken hotswap-platser för hårddiskar.

Köptes ursprungligen från självaste Alling på forumet.

Bud från 0 kr givet upphämtning i centrala GBG, annars bud plus frakt.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

men du.. Har du fler annonser?
Passar denna i rackchassit?

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nima2001:

men du.. Har du fler annonser?
Passar denna i rackchassit?

Japp! Ikväll skall jag försöka bli av med lagret Har verkligen alldeles för mycket hårdvara. Den borde passa då den är 3 enheter stor och rackchassit har plats för tre enheter det med.

Permalänk
Medlem
Skrivet av lhugo:

Japp! Ikväll skall jag försöka bli av med lagret Har verkligen alldeles för mycket hårdvara. Den borde passa då den är 3 enheter stor och rackchassit har plats för tre enheter det med.

nice. Den har ingen backplane eller så eller?

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Jag tar den varjefall ihop med chassit såvida du inte får bättre bud där. Kan kanske hämta imorgon!
Oj jag fick för mig att den låg under skänkes.
Men en hundring för både denna och chassi är mitt bud då.

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nima2001:

Jag tar den varjefall ihop med chassit såvida du inte får bättre bud där. Kan kanske hämta imorgon!
Oj jag fick för mig att den låg under skänkes.
Men en hundring för både denna och chassi är mitt bud då.

Låter som en bra deal. Ang din fråga om den har ett aktivt bakplan så har den någon form av dito. Jag minns inte på rak arm, men den har indikatorer för om hårddiskarna funkar eller ej så någon magi gör den. Du får söka på nätet på modellen om det är viktigt för jag minns som sagt inte exakt vad bakplanet gör.

Permalänk
Medlem
Skrivet av lhugo:

Låter som en bra deal. Ang din fråga om den har ett aktivt bakplan så har den någon form av dito. Jag minns inte på rak arm, men den har indikatorer för om hårddiskarna funkar eller ej så någon magi gör den. Du får söka på nätet på modellen om det är viktigt för jag minns som sagt inte exakt vad bakplanet gör.

Ok men det spelar ingen roll.. Jag löser det på något sätt..
Hoppas det funkar för jag har lustigt nog haft detta dilemmat ett bra dag nu. Att hitta ett rackchassi som inte är djupt. Så det blir perfekt nu för mig!

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nima2001:

Ok men det spelar ingen roll.. Jag löser det på något sätt..
Hoppas det funkar för jag har lustigt nog haft detta dilemmat ett bra dag nu. Att hitta ett rackchassi som inte är djupt. Så det blir perfekt nu för mig!

Toppen

Permalänk
Medlem

Denna annons är avslutad!