Battlefield V får battle royale-läget Firestorm

Permalänk
Melding Plague

Battlefield V får battle royale-läget Firestorm

I den senaste uppdateringen till Battlefield V lägger DICE till det länge omtalade spelläget Firestorm, där 64 spelare slåss på den största kartan i spelseriens historia.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Ska bli kul att testa detta ikväll!

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Medlem
Skrivet av Icte:

Ska bli kul att testa detta ikväll!

Instämmer, förhoppningsvis kan detta få några av polarna som är torsk på battleroyale att köpa bfv.

Permalänk
Medlem
Skrivet av yugurt:

Instämmer, förhoppningsvis kan detta få några av polarna som är torsk på battleroyale att köpa bfv.

Jag skulle nog tro att just detta är ett stort problem för de flesta Battle Royal spelarna - spelet är inte gratis. DICE borde ta lärdom av Fortnite samt Apex Legends och släppa Firestorm åt alla. Går att håva in pengar i form av WWII skins (och kanske lite mer av de helgalna idéer de hade tidigare innan Battlefield V släpptes, så som proteserna vi fick se) och kanske emotes eller vad det nu än är som folk gillar att spendera pengar på. Vi behöver fler spelare helt enkelt!

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Medlem

Mm.... Kul för dem som redan har spelet men fan... Det svider att ett battle royal-spel skal kosta. Varför då? Apex legends är ju gratis och hur kul som helst. Så jag tror ingen kommer köpa detta för Battle royal-lägets skull. Varför då när det finns gratis spel som är hur kul som helst.

Sen är ju jag sådan så jag vill inte betala för mjukvara alls, någonsin, men måste man så hade jag fan hellre lagt pengar på Apex Legends istället för BF för de är snälla och ger ut det gratis som alla borde göra tycker jag. Gratis är gott

Visa signatur

ozzed.net Min egenkomponerade 8-bit musik. Gillar du musiken från gamla klassiska NES eller Gameboy och liknande är det värt ett besök. :) Jag finns också på Spotify, Bandcamp, Jamendo, Youtube, och du kan även följa mig på Twitter och Facebook.
Vet du att du har fel? Signalera detta tydligt med Argumentationsfel och gärna Whataboutism.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ozzed:

Mm.... Kul för dem som redan har spelet men fan... Det svider att ett battle royal-spel skal kosta. Varför då? Apex legends är ju gratis och hur kul som helst. Så jag tror ingen kommer köpa detta för Battle royal-lägets skull. Varför då när det finns gratis spel som är hur kul som helst.

Sen är ju jag sådan så jag vill inte betala för mjukvara alls, någonsin, men måste man så hade jag fan hellre lagt pengar på Apex Legends istället för BF för de är snälla och ger ut det gratis som alla borde göra tycker jag. Gratis är gott

"Varför då?", ja det kostar att utveckla spelet?
Sedan kan man tjäna in pengar på olika sätt. BF5 har valt en väg att gå gällande skins, micro transactions osv. Att köra ett sepparat läge för ett spelläge i spelet hade blivit rätt konstigt. I så fall hade de fått ändra upplägget för spelet som helhet och då hade nog existerande spelare reagerat.

Visa signatur

Huvudriggen är en Gigabyte Aorus Xtreme | 128gb DDR5 6000 | Ryzen 7950X | 3080Ti
Utöver det är det för många datorer, boxar och servar för att lista :P

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ozzed:

Mm.... Kul för dem som redan har spelet men fan... Det svider att ett battle royal-spel skal kosta. Varför då? Apex legends är ju gratis och hur kul som helst. Så jag tror ingen kommer köpa detta för Battle royal-lägets skull. Varför då när det finns gratis spel som är hur kul som helst.

Sen är ju jag sådan så jag vill inte betala för mjukvara alls, någonsin, men måste man så hade jag fan hellre lagt pengar på Apex Legends istället för BF för de är snälla och ger ut det gratis som alla borde göra tycker jag. Gratis är gott

Fast Apex legends är ju endast Battle royale. Samma med Fortnite. PUBG däremot borde vara gratis.

Battlefield V innehåller ju bra mycket mer än alla dessa spel så en peng borde det helt klart kosta.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ozzed:

Mm.... Kul för dem som redan har spelet men fan... Det svider att ett battle royal-spel skal kosta. Varför då? Apex legends är ju gratis och hur kul som helst. Så jag tror ingen kommer köpa detta för Battle royal-lägets skull. Varför då när det finns gratis spel som är hur kul som helst.

Sen är ju jag sådan så jag vill inte betala för mjukvara alls, någonsin, men måste man så hade jag fan hellre lagt pengar på Apex Legends istället för BF för de är snälla och ger ut det gratis som alla borde göra tycker jag. Gratis är gott

Skrivet av inquam:

"Varför då?", ja det kostar att utveckla spelet?
Sedan kan man tjäna in pengar på olika sätt. BF5 har valt en väg att gå gällande skins, micro transactions osv. Att köra ett sepparat läge för ett spelläge i spelet hade blivit rätt konstigt. I så fall hade de fått ändra upplägget för spelet som helhet och då hade nog existerande spelare reagerat.

Kan hålla med er båda.
Det som dock är konstigt är varför de valde att göra BR i battlefield V. När battlefield VI kommer, ska de då göra ett nytt BR? Samma sak med CoD.
De borde gjort det fristående som kanske varit gratis och utvecklat det vid sidan av och fortsatt uppdatera det. Nu kommer detta BR bli förlegat så fort BFVI kommer...

Men i alla fall, ska bli kul att testa det ikväll och framöver

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Icte:

Jag skulle nog tro att just detta är ett stort problem för de flesta Battle Royal spelarna - spelet är inte gratis. DICE borde ta lärdom av Fortnite samt Apex Legends och släppa Firestorm åt alla. Går att håva in pengar i form av WWII skins (och kanske lite mer av de helgalna idéer de hade tidigare innan Battlefield V släpptes, så som proteserna vi fick se) och kanske emotes eller vad det nu än är som folk gillar att spendera pengar på. Vi behöver fler spelare helt enkelt!

Där förväxlade du DICE med EA. Sen är Battlefield V långt ifrån ett färdigt spel och det saknas mycket content.

Redigerat i enlighet med §1 /screamin-daemon, moderator
Visa signatur

Enthoo Evolv Mini Tower, AMD Ryzen 5 2600X, GIGABYTE GeForce RTX 2060 GAMING OC 6, Corsair RGB PRO 16 GB DDR4 @3200MHz, Gigabyte B450 I AORUS PRO WIFI, Corsair RM650x.

Asus ROG Swift PG279Q 2560x1440 @ 165 Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av griid:

Kan hålla med er båda.
Det som dock är konstigt är varför de valde att göra BR i battlefield V. När battlefield VI kommer, ska de då göra ett nytt BR? Samma sak med CoD.
De borde gjort det fristående som kanske varit gratis och utvecklat det vid sidan av och fortsatt uppdatera det. Nu kommer detta BR bli förlegat så fort BFVI kommer...

Men i alla fall, ska bli kul att testa det ikväll och framöver

Battlefield 6 lär väl bli som med detta de senaste spelet..
Sitter fortfarande och väntar på Bad Company 3 xD

Kört 2 rundor av Firestorm och tycker det var helt ok.
Roligare än Pubg i alla fall " enligt mig" men jag tycker Apex är bäst.
Önskar att de släppte " BR" delen löst bredvid BF5 men är ju något man kan drömma om ihop med EA

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ozzed:

Mm.... Kul för dem som redan har spelet men fan... Det svider att ett battle royal-spel skal kosta. Varför då? Apex legends är ju gratis och hur kul som helst. Så jag tror ingen kommer köpa detta för Battle royal-lägets skull. Varför då när det finns gratis spel som är hur kul som helst.

Sen är ju jag sådan så jag vill inte betala för mjukvara alls, någonsin, men måste man så hade jag fan hellre lagt pengar på Apex Legends istället för BF för de är snälla och ger ut det gratis som alla borde göra tycker jag. Gratis är gott

Jag håller inte med dig. BR-läge i BF är något nytt och långt ifrån det som jag tror många ser som "kärnan" med BF serien. 99% av alla som har köpt BF, eller köper BF, gör det för vad BF är och inte för att betala för ett BR-läge. Det kommer nu på köpet.

När du säger att du aldrig någonsin vill betala för mjukvara - hur anser du då att utvecklarna ska få betalt så att dom kan betala löner till sina anställda som i sin tur kan köpa mat/kläder/bo?

Visa signatur

| bequiet! Dark Base 900 | Corsair HX1000i Platinum | MSI Z370-GAMING M5 | i7 8086k @ 5000mhz | Custom EK-loop (GPU & CPU) | Corsair Veng. 32GB @ 3200mhz | Samsung 960 EVO M.2 500GB | Zotac RTX 2080 Ti AMP! | Asus PG348Q @ 100hz |
http://www.sweclockers.com/forum/13-konsumentratt/562661-grat...

Permalänk
Inaktiv

Bättre att gör ett separat spel typ Battlefield BR och släppa en massiv BR bana varje månad i 12 mån för att hålla intresset uppe.

BF BR spelet med EN bana är F2P

Gillar man spelet får man köpa ett pass för att få access till övriga banor m.m.

----

Skulle inte förvåna mig om ett helt separat Battlefield BR spel redan är under full utveckling.

Jag ser helst att DICE INTE utvecklar ett Battlefield BR utan låter en annan EA studio som t ex CRITERION utveckla BF BR.

Battlefield franchise behöver nya utvecklare med nya ideer. Jag tror ärligt att DICE har blivit fartblinda för de hållit på med Battlefield för länge och hamnat i ett inrutat mönster med gamla ideer som de har svårt att bryta.

Permalänk
Avstängd

Spännande. Blir intressant att testa när man kmr hem sen

Visa signatur

Huawei P30 || Huawei Watch GT2 (Classic)

Citera För Svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av inquam:

"Varför då?", ja det kostar att utveckla spelet?
Sedan kan man tjäna in pengar på olika sätt. BF5 har valt en väg att gå gällande skins, micro transactions osv. Att köra ett sepparat läge för ett spelläge i spelet hade blivit rätt konstigt. I så fall hade de fått ändra upplägget för spelet som helhet och då hade nog existerande spelare reagerat.

Ja alltså du kan ju köpa skins och vad det är i Apex så pengar får de ju in oavsett.

Skrivet av iFlaX:

Fast Apex legends är ju endast Battle royale. Samma med Fortnite. PUBG däremot borde vara gratis.

Battlefield V innehåller ju bra mycket mer än alla dessa spel så en peng borde det helt klart kosta.

Säger inte att det inte får kosta heller, men att kunna locka nya köpare med ett BR-läge är nog svårt när det finns gratis spel som är hur kul som helst.

Skrivet av =):

Jag håller inte med dig. BR-läge i BF är något nytt och långt ifrån det som jag tror många ser som "kärnan" med BF serien. 99% av alla som har köpt BF, eller köper BF, gör det för vad BF är och inte för att betala för ett BR-läge. Det kommer nu på köpet.

När du säger att du aldrig någonsin vill betala för mjukvara - hur anser du då att utvecklarna ska få betalt så att dom kan betala löner till sina anställda som i sin tur kan köpa mat/kläder/bo?

Det finns ju sätt. Känner inte att andras levebröd är mitt ansvar. Pengar får de in oavsett, för vissa gillar ju att köpa skins och sådant, men erbjuder de inte ett "Free to play"-läge så är jag inte ett dugg intresserad. Jag spelar för att ha kul. Inte för att jag sitter och tänker "Åh vad gott att ge andra människor mina pengar".

Visa signatur

ozzed.net Min egenkomponerade 8-bit musik. Gillar du musiken från gamla klassiska NES eller Gameboy och liknande är det värt ett besök. :) Jag finns också på Spotify, Bandcamp, Jamendo, Youtube, och du kan även följa mig på Twitter och Facebook.
Vet du att du har fel? Signalera detta tydligt med Argumentationsfel och gärna Whataboutism.

Permalänk
Medlem

Jag hade varit mer positiv om det funnits mer grundmaterial i BFV redan. Många (de flesta?) vill främst ha fler banor med fokus på Conquest och klassiskt Battlefield, lägg de begränsade utvecklingsresurserna där istället. Men DICE släpper allt möjligt förutom just det.

Permalänk
Medlem

Tyckte spelläget var riktigt kul, de skulle behöva anpassa sitt redan fungerande "quick call outs" system så man kan säga annat än det som är mer relevant på andra game modes, låna in apex gänget på en workshop så fixar det sig.

Upplever att det är så sjukt mycket bättre flyt än andra BR spel.

Permalänk
Medlem

Eh jag spelade en vända. T.om. tråkigare än PUBG. Eller så har jag bara helt tappat allt intresse för denna genre.

Visa signatur

Endeavour OS(arch) - Cassini Nova

Permalänk
Medlem
Skrivet av Frux:

Jag hade varit mer positiv om det funnits mer grundmaterial i BFV redan. Många (de flesta?) vill främst ha fler banor med fokus på Conquest och klassiskt Battlefield, lägg de begränsade utvecklingsresurserna där istället. Men DICE släpper allt möjligt förutom just det.

Dom skulle kunna fuska, och släppa ban-variationerna så alla banor fanns för alla spellägen. Åtminstonde tills dom hittar någon som är kreativ nog för att designa helt nya banor.

Visa signatur

Endeavour OS(arch) - Cassini Nova

Permalänk
Medlem
Skrivet av HoboCop:

Eh jag spelade en vända. T.om. tråkigare än PUBG. Eller så har jag bara helt tappat allt intresse för denna genre.

Kan vara så, är själv rätt trött på det. Men det är iaf rätt ok netcode och bra flyt i spelet och animationer, gör stor skillnad mot andra spel där det ibland kan kännas orättvist hur vissa strider utfaller.

Permalänk
Medlem

Jag har hittills inte spelat ett enda BR spel som jag tyckt varit kul och tvivlar på att jag kommer gilla det här. Föstår inte tjusningen med att ibland springa runt på en stor bana i 15 minuter utan att se enda spelare, det är för lite action.

Föredrar dom klassiska spellägena.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Spelmaskinen
| Phanteks P600S | Corsair H115i Pro | i9 10850k | ASUS ROG STRIX Z490-H | Corsair LPX 3000MHz 32GB | Asus RX 6800 XT TUF OC | Asus XG279Q | Corsair RM750X | Varmilo VA88M | Razer Viper Ultimate |

Permalänk
Medlem
Skrivet av iFlaX:

Fast Apex legends är ju endast Battle royale. Samma med Fortnite. PUBG däremot borde vara gratis.

Battlefield V innehåller ju bra mycket mer än alla dessa spel så en peng borde det helt klart kosta.

Förstår hur du menar, och jag tycker inte heller att det är konstigt att betala för ett sådant spel.

Man kunde ju gjort likadant här och haft kvar BFV och sedan släppt Firestorm för sig själv, precis som man gjorde med Apex och Fortnite egentligen.

PUBG egentligen bara har sina rötter i äldre BR-spel.

Skrivet av 220volt:

Jag har hittills inte spelat ett enda BR spel som jag tyckt varit kul och tvivlar på att jag kommer gilla det här. Föstår inte tjusningen med att ibland springa runt på en stor bana i 15 minuter utan att se enda spelare, det är för lite action.

Föredrar dom klassiska spellägena.

Skickades från m.sweclockers.com

Det beror ju egentligen bara på hur man väljer att spela spelet. Landar du lite off, då är risken för en lugn runda ganska stor. Hoppar du däremot vid en hot spot tillsammans med halva servern, eller i närheten av en, då kan rundan bjuda dig på mer action

Visa signatur

Låda: Phanteks Eclipse P400S White TG | Mobo: ASUS ROG Strix Z390-F | CPU: Intel i9 9900K @ 5,0 GHz | GPU: ASUS ROG Strix GTX 1080 Ti | RAM: Crucial Ballistix Sport LT 32GB (4x8GB) DDR4 @ 2400 MHz | Corsair RM750x | Lagring: Samsung SSD 850 EVO 120GB | Crucial MX300 275GB | WD Caviar Blue 1TB | Hitachi Deskstar 500GB | OS: Windows 10 Professional - https://valid.x86.fr/4m66jq

Permalänk
Medlem
Skrivet av ExcZist:

Battlefield 6 lär väl bli som med detta de senaste spelet..
Sitter fortfarande och väntar på Bad Company 3 xD

Kört 2 rundor av Firestorm och tycker det var helt ok.
Roligare än Pubg i alla fall " enligt mig" men jag tycker Apex är bäst.
Önskar att de släppte " BR" delen löst bredvid BF5 men är ju något man kan drömma om ihop med EA

Du menar att EA inte vill ha mer än ett gratis BR-spel?

Visa signatur

| bequiet! Dark Base 900 | Corsair HX1000i Platinum | MSI Z370-GAMING M5 | i7 8086k @ 5000mhz | Custom EK-loop (GPU & CPU) | Corsair Veng. 32GB @ 3200mhz | Samsung 960 EVO M.2 500GB | Zotac RTX 2080 Ti AMP! | Asus PG348Q @ 100hz |
http://www.sweclockers.com/forum/13-konsumentratt/562661-grat...

Permalänk
Medlem

Alla dessa personer som klagar på att ett spel inte ska kosta pengar går säkert o blåser av 500 spänn på en riktigt dålig utekväll

Sen förespråka att göra BF till ett free-to-play skulle ge mer intäkter åt EA/Dice???? Lol okej, det är ett aktiebolag. Dom bryr sig om dig. Aktiebolag finns bara åt folk som vill klättra i sin karriär eller försöka mjölka lite pengar på sina aktier. Finns ingen själ/glöd kvar när ett företag blir ett aktiebolag

Visa signatur

🖥 → Ryzen 5 1600 • Asus GTX 1060 6GB • 16GB 3200Mhz
💻 → Macbook Pro Core i5 8GB 128GB SSD 13.3"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Waup:

Alla dessa personer som klagar på att ett spel inte ska kosta pengar går säkert o blåser av 500 spänn på en riktigt dålig utekväll

Sen förespråka att göra BF till ett free-to-play skulle ge mer intäkter åt EA/Dice???? Lol okej, det är ett aktiebolag. Dom bryr sig om dig. Aktiebolag finns bara åt folk som vill klättra i sin karriär eller försöka mjölka lite pengar på sina aktier. Finns ingen själ/glöd kvar när ett företag blir ett aktiebolag

Okey?
Det var det konstigaste jag hört på många år. Håller inte alls med dig där...

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Medlem

Vet inte om denna har länkats redan(ledsen isåfall) men ser riktigt snyggt ut, blir spännande och testa.
Battlefield V — Official Firestorm Gameplay Trailer (Battle Royale)

Permalänk
Hedersmedlem

Tycker det är lite konstig inställning att en viss spelgenre inte ska ha ett säljpris utan alla spel inom denna genre förväntas vara gratis. Det finns gratisspel inom alla genres och det finns väl motsvarande betalversioner inom alla dessa.

Däremot är det väl som flera nämner rimligt att anta att det just nu är rätt tuff konkurrens inom spelsegmentet battle royal så betalversioner kommer kanske inte bli störst just nu. Låter inte alls osannolikt, där håller jag med ;).

Visa signatur

🎮 → Node 304 • Ryzen 5 2600 + Nh-D14 • Gainward RTX 2070 • 32GB DDR4 • MSI B450I Gaming Plus AC
🖥️ → Acer Nitro XV273K Pbmiipphzx • 🥽 → VR: Samsung HMD Odyssey+
🎧 → Steelseries arctic 7 2019
🖱️ → Logitech g603 | ⌨️ → Logitech MX Keys
💻 → Lenovo Yoga slim 7 pro 14" Oled

Permalänk
Medlem

Vann i tredje matchen

Visa signatur

Spelmaskinen
| Phanteks P600S | Corsair H115i Pro | i9 10850k | ASUS ROG STRIX Z490-H | Corsair LPX 3000MHz 32GB | Asus RX 6800 XT TUF OC | Asus XG279Q | Corsair RM750X | Varmilo VA88M | Razer Viper Ultimate |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Söderbäck:

Tycker det är lite konstig inställning att en viss spelgenre inte ska ha ett säljpris utan alla spel inom denna genre förväntas vara gratis. Det finns gratisspel inom alla genres och det finns väl motsvarande betalversioner inom alla dessa.

Däremot är det väl som flera nämner rimligt att anta att det just nu är rätt tuff konkurrens inom spelsegmentet battle royal så betalversioner kommer kanske inte bli störst just nu. Låter inte alls osannolikt, där håller jag med ;).

Ja, alltså... Man kan ju inte ta betalt för BR-spel och erbjuda en sämre upplevelse än de bästa gratisspelen. Det är lite som att ta betalt för halvtaskig folköl när bra starköl är gratis. Kommer liksom inte sälja.

Sen tror jag också det är farligt att argumentera för att man "ska" ta betalt för spel. Med den mentaliteten komer folk som erbjuder gratisspel tillslut att tappa sugen, och då har vi plötsligt en värld där riktigt bra gratisspel inte finns längre.

Jag älskar som det är nu, att de spel som är gratis har minst lika hög utvecklingsbudget och nedlagt jobb som spel som kostar pengar. Det är så jag vill ha det. Jag vill ha kvaliteten man får när det plöjs ned pengar, men utan att betala för det, så just nu är en guldålder i mitt tycke

Visa signatur

ozzed.net Min egenkomponerade 8-bit musik. Gillar du musiken från gamla klassiska NES eller Gameboy och liknande är det värt ett besök. :) Jag finns också på Spotify, Bandcamp, Jamendo, Youtube, och du kan även följa mig på Twitter och Facebook.
Vet du att du har fel? Signalera detta tydligt med Argumentationsfel och gärna Whataboutism.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Ozzed:

Ja, alltså... Man kan ju inte ta betalt för BR-spel och erbjuda en sämre upplevelse än de bästa gratisspelen. Det är lite som att ta betalt för halvtaskig folköl när bra starköl är gratis. Kommer liksom inte sälja.

Vad som är bättre/sämre är väl en ganska subjektiv grej i sammanhanget. Olika spel inom samma genre drar väl lite olika folk till sig. Men visst fungerar det att sälja både FPSspel och MMO RPGS när det finns gratis alternativ av dessa. Samma sak gäller väl för strategispel och simulatorer. Så det är inte jättekonstigt att det även kommer betalvarianter av battleroyal. Sedan är just BF 5-s variant gratis för ett helt gäng spelare som redan köpt vanliga BF5 sedan innan så det har väl lite av varje ;).

Skrivet av Ozzed:

Sen tror jag också det är farligt att argumentera för att man "ska" ta betalt för spel. Med den mentaliteten kommer folk som erbjuder gratisspel tillslut att tappa sugen, och då har vi plötsligt en värld där riktigt bra gratisspel inte finns längre.

Jag älskar som det är nu, att de spel som är gratis har minst lika hög utvecklingsbudget och nedlagt jobb som spel som kostar pengar. Det är så jag vill ha det. Jag vill ha kvaliteten man får när det plöjs ned pengar, men utan att betala för det, så just nu är en guldålder i mitt tycke

Ja nä ingen säger väl att det bara ska finnas en finansieringsmodell. Finns helt enkelt klart varianter och det är fritt fram för oss att välja vad som passar ;).

Visa signatur

🎮 → Node 304 • Ryzen 5 2600 + Nh-D14 • Gainward RTX 2070 • 32GB DDR4 • MSI B450I Gaming Plus AC
🖥️ → Acer Nitro XV273K Pbmiipphzx • 🥽 → VR: Samsung HMD Odyssey+
🎧 → Steelseries arctic 7 2019
🖱️ → Logitech g603 | ⌨️ → Logitech MX Keys
💻 → Lenovo Yoga slim 7 pro 14" Oled

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Waup:

Alla dessa personer som klagar på att ett spel inte ska kosta pengar går säkert o blåser av 500 spänn på en riktigt dålig utekväll

Sen förespråka att göra BF till ett free-to-play skulle ge mer intäkter åt EA/Dice???? Lol okej, det är ett aktiebolag. Dom bryr sig om dig. Aktiebolag finns bara åt folk som vill klättra i sin karriär eller försöka mjölka lite pengar på sina aktier. Finns ingen själ/glöd kvar när ett företag blir ett aktiebolag

Hur många hade spenderat 500kr på sprit om någon stod utanför krogen och delade ut gratis öl

För övrigt har kvinnan som kör helikoptern på bilden inga glasögon på sig eller någon vindruta.