Quiz: Kända spelcitat

Permalänk
Medlem
Skrivet av riche:

Hah, frän idé, kanske man skulle passa på och sno nu när man är ungkarl och kan komma undan med såntdär

Visa signatur

Nu lurade jag dig att slösa bort ett par värdefulla sekunder av ditt liv på att läsa denna fullständigt poänglösa signatur!

Permalänk
Avstängd

Det är en SKAM att så få klarade Full Throttle.

SKÄMMES

Permalänk
Medlem

Skitsvårt.
Jag kommer inte ihåg RL NPC som står i köket och skriker vad jag ska handla in. Hur ska man då kunna komma ihåg spel citat?

Visa signatur

Homer Simpson: "Internet! Is that thing still around?"

Continuously updating

Permalänk
Livsnjutare 😎

Jag tyckte detta quiz'et var riktigt kul!
Det blev en hel del minnen som poppade upp och man satt och smålog mest hela tiden...

Tack Sweclockers för memory-lane trippen!

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem

Skippar denna quiz, har inte spelat alla spel som omnämns.

Visa signatur

< :: Intel i9 9900ks@5.0Ghz/Ring@4.5Ghz | 32Gb DDR4@3600Mhz | Geforce RTX 4070 :: >

Permalänk
Medlem
Skrivet av kaput:

Hah, frän idé, kanske man skulle passa på och sno nu när man är ungkarl och kan komma undan med såntdär

Min fru och jag har varit ihop i 10 år snart.
...dock har jag inte spelat så mycket de senaste 10 åren, så hon kanske låter mig komma undan med sånt här.

Permalänk
Medlem

monkey island <3

Permalänk

Jag tyckte det var skitsvårt. (4/10) Mer än hälften av spelen har jag inte spelat och en del har jag inte ens hört talas om. Men även om jag hade spelat vissa så har jag glömt citat eller dialoger från spelet. Jag är å andra sidan ingen gamer och spelar sällan spel fler än en gång. Några har jag spelat fler gånger men inte de som var med i testet.

Btw. Är den någon som kan gissa från vilket spel detta citat kommer ifrån? Ett mindre känt spel.

"I had a dream of my wife. She was dead. But i t was all right."

Visa signatur

Bärbara [ Nada ]
Jobbets [HP Elitebook]
Stationära [ kaputt ]
Övrigt [LG OLED65C2] [PS5] [Xbox One X] [Xbox One Series X]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Funnyvlad:

Btw. Är den någon som kan gissa från vilket spel detta citat kommer ifrån? Ett mindre känt spel.

"I had a dream of my wife. She was dead. But i t was all right."

Det är väl Max Payne? (tvåan tror jag, men citatet kanske dök upp redan i ettan)
Skulle inte kalla det "ett mindre känt spel"

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.