vampire masquerade bloodlines 2

Permalänk
Avstängd

vampire masquerade bloodlines 2

Fler än jag som känner en Hype? var några år sedan första spelet kom ut.

Visa signatur

New: Asus x370 prime pro, Ryzen 1700 (@3.925ghz) , Ripjaws V 16GB 3600 MHz (@3200mhz 14c). https://valid.x86.fr/curj7r
Radeon VII.

Permalänk
Medlem

@_Merc_:

Är inte samma utvecklare så kan ju bli vad som helst. Men bra licens iaf. Bloodlinew remastern lär man garanterat köpa

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x

Permalänk
Inaktiv

Jag ser fram emot spelet. Lite synd att det inte visades gameplay då spelet ska ha varit under utveckling sedan 2015. Men teasern är sevärd trots det!

Permalänk
Hedersmedlem

Ska bli spännande. Kan bli hur dåligt som helst. Frågan är hur dåligt som är acceptabelt för ett hängivet fan som en själv..

Visa signatur

yayaya I am Lorde yayaya

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av CCWarlock:

Ska bli spännande. Kan bli hur dåligt som helst. Frågan är hur dåligt som är acceptabelt för ett hängivet fan som en själv..

Det som är lite oroande är ju att det inte verkar vara samma folk bakom. Nu var Bloodlines en extremt problematisk titel vid lansering och ett bra tag efteråt innan communitypatcharna kom igång. Men problemen var mer den dåliga build av Source Engine som Troika fick använda, inte studions kompetens.

Vilket påminner mig, borde spela igenom spelet en gång till. Var något år sedan senast nu så är verkligen på tiden, speciellt nu när ny Bloodlines bekräftats.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av anon5930:

Det som är lite oroande är ju att det inte verkar vara samma folk bakom. Nu var Bloodlines en extremt problematisk titel vid lansering och ett bra tag efteråt innan communitypatcharna kom igång. Men problemen var mer den dåliga build av Source Engine som Troika fick använda, inte studions kompetens.

Vilket påminner mig, borde spela igenom spelet en gång till. Var något år sedan senast nu så är verkligen på tiden, speciellt nu när ny Bloodlines bekräftats.

jo, just nu är det bättre än ingenting alls. 15 års väntan är över känns det som. Jag bryr mig inte att det inte är orginal teamet bakom. efter 15 år så tappar man magin bakom originalet. bara kolla på BFV som exempel.

Visa signatur

New: Asus x370 prime pro, Ryzen 1700 (@3.925ghz) , Ripjaws V 16GB 3600 MHz (@3200mhz 14c). https://valid.x86.fr/curj7r
Radeon VII.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av _Merc_:

jo, just nu är det bättre än ingenting alls. 15 års väntan är över känns det som. Jag bryr mig inte att det inte är orginal teamet bakom. efter 15 år så tappar man magin bakom originalet. bara kolla på BFV som exempel.

BFV är fortfarande ett riktigt bra spel och väldigt intressant att se hur Firestorm blir. Förhandsinfon känns väldigt lovande med. Så håller inte med om dina två sista meningar.

Byte av utvecklare behöver inte göra något förutsatt att de gör ett bra jobb. Hoppas de vårdar licensen väl nu bara.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av anon5930:

Det som är lite oroande är ju att det inte verkar vara samma folk bakom. Nu var Bloodlines en extremt problematisk titel vid lansering och ett bra tag efteråt innan communitypatcharna kom igång. Men problemen var mer den dåliga build av Source Engine som Troika fick använda, inte studions kompetens.

Vilket påminner mig, borde spela igenom spelet en gång till. Var något år sedan senast nu så är verkligen på tiden, speciellt nu när ny Bloodlines bekräftats.

En del är samma iaf
Brian Mitsoda skrev ju föregående spel. https://en.wikipedia.org/wiki/Brian_Mitsoda

Visa signatur

An application program (sometimes shortened to application) is any program designed to perform a specific function directly for the user or, in some cases, for another application program.
https://www.userbenchmark.com/ Talar om vad du har!

Permalänk
Medlem

Tror jag har Orginal spelet på en CD här hemma , måste leta fram det nu då ju

Visa signatur

If it can't run Crisys its a calculater

The New Build The Torrent 2,0

Permalänk

Minns det som igår. Jag och en kompis spelade det och varje laddningsfrekvens tog ungefär 2-5 minuter, och det var laddningsfrekvenser överallt. Men ändå spelade man det. Fick stänga av ljudet i ett hotell för det var för läskigt.

Kanske ska spela igenom det igen.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||