Måste logga in på SweC varje dag i princip?

Permalänk
Medlem

Måste logga in på SweC varje dag i princip?

Hej!
Har sen någon vecka tillbaka upptäckt att Sweclockers loggar ut mitt konto trots "Kom Ihåg Mig", detta har fungerat förr men detta sker på alla enheter som jag använder, är det jag som gjort något fel i webbläsarna eller har Sweclockers ordnat automatiskt utlogg efter x antal tid?
Har någon annan samma problem?
Vet inte om jag ska skriva in detta under SweC feedback eller här som egen tråd.

Visa signatur

Cpu: R5-3600 | MSI MEG X570 UNIFY | Vega64 RedDevil | Corsair 3200 Mhz 16GB | Phanteks PH-TC14PE | Chassi: R4 Arctic White | Steelseries Apex Pro | Logitech G Pro X Superlight | Steelseries Arctis 7

Permalänk
Moderator
Forumledare

*tråd flyttad*

Jag tror den trivs bättre här

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Medlem

Kan inte svara på om något ändrats hos sweclockers men har personligen aldrig blivit utloggad, enda gångerna jag behövt logga in är på ny dator eller ny webläsare, iaf så vitt jag kan komma ihåg

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.