Permalänk
Medlem

Ipad 3 bara skrot nu?

Hej jag har en ipad 3 som jag har till att glo på Netflix med. Nu har netflix appen slutat att funka pga uppdatering..
Ser att man inte kan uppdatera ipaden över version 9.3.5.. Apparna vill ha minst version 11...
Så är det bara att kasta ut Ipaden nu??

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

ja iaf på min. blev så efter jag va tvungen att återställa..

Permalänk
Medlem

Funka det?

Permalänk
Medlem

Nja inte jätte bra, plus att YouTube samt Mozilla inte funkar så nu får iPaden bli underlägg..

Permalänk
Medlem

Svärfar har samma problem med sin Ipad mini. Funkar inte med nån app nu nästan, och släpps inga nya uppdateringar sen jag vet inte hur lång tid tillbaka.

Tur man håller sig ifrån Apple iaf

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur
Permalänk
Medlem

@saigon: Likadant med Android, typ. Kanske inte lika märkbart men det sker. Särskilt med appar som kräver internetåtkomst.

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk
Medlem

Kör iOS 6.1.3 på min iPad 2 och netflix gick att ladda ner från appstore. Den sa att nyaste versionen inte var kompatibel och frågade om jag ville ladda ner en äldre version bara. Fråga mig inte hur

Annars är det väl till att jailbreaka och slänga in en äldre version av netflixappen manuellt.

Visa signatur

[4690k@4,7GHz] [Asus Z97-A] [Asus GTX 970 Strix] [Corsair 16GB DDR3 1600MHz] [Samsung 830 120 GB] [WD Green 3TB]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Piteraq:

ja iaf på min. blev så efter jag va tvungen att återställa..

Jag kör netflix på min Ipad 2, när jag försökte ladda ned det från apple store, så sa den just det "för gammal iOS, här länkas du till en äldre version av appen". Så borde du också kunna göra?

Visa signatur

AMD Barton Xp 2400+ Mobile @ 2680 mhz!Sapphire Radeon 9800 pro @ orginal, TwinMos Winbond 2x256, 250 Gb WD S-ata, 120 gb Maxtor, Seagate 200 gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av saigon:

Svärfar har samma problem med sin Ipad mini. Funkar inte med nån app nu nästan, och släpps inga nya uppdateringar sen jag vet inte hur lång tid tillbaka.

Tur man håller sig ifrån Apple iaf

Skickades från m.sweclockers.com

Ja, fy fan. Ipad 3 är ju bara 7 år gammal och det är riktigt dåligt att Apple inte garanterar livstidsuppdateringar av iOS och Netflix. Det gör ju Androidleverantörerna.... eller vänta. Hur var det nu? 🤔