Permalänk

Dell UP2716D

Varför säljer jag skärmen?
Kommer att byta ut min 2-monitor setup emot endast 1 lite större skärm. Tänkte därför se ifall någon skulle vara intresserad av denna 27-tums IPS skärm ifrån Dell.

Lite information
Riktigt bra djup i färgerna och väldigt behaglig skärm att kolla på. Utbildar mig till 3D-grafiker så det är väldigt viktigt för mig att färgerna är konsekventa och jag anser att Dell levererar i detta avseendet.

Kan varken se några döda pixlar eller backlight-bleed även i ett helt nedsläckt rum med svart bakgrund på skärmen. Endast IPS-glow kan uppmärksammas i det läget men det är en begränsning med IPS-paneler oavsett skärm och det är något som jag aldrig märkt av vid vanligt bruk.

Pris
Skärmen inhandlades av mig sommaren 2016 och kostar för nuvarande runt 7 000 nypris. Ni är välkomna att buda under mitt prisförslag men jag förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill och inte alls om jag så önskar.

OBS! Kan inte tänka mig att skicka produkten men den lämnas över i orginalkartong med samtliga tillbehör.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hej! Har du vägarna norröver (dvs in till Göteborg för jobb eller så) eller är det enbart upphämtning i Åsa som gäller?

Permalänk
Skrivet av EinarB:

Hej! Har du vägarna norröver (dvs in till Göteborg för jobb eller så) eller är det enbart upphämtning i Åsa som gäller?

Hej Einar!
Studerar i Göteborg men har tyvärr inte möjlighet att frakta skärmen på ett bra sätt då jag åker kollektivt. Upphämtning är därför att föredra, framförallt för att skärmen inte skall komma till skada!
Mvh. Edwin

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Skypassage:

Hej Einar!
Studerar i Göteborg men har tyvärr inte möjlighet att frakta skärmen på ett bra sätt då jag åker kollektivt. Upphämtning är därför att föredra, framförallt för att skärmen inte skall komma till skada!
Mvh. Edwin

Skickades från m.sweclockers.com

Full förståelse för det, inte smidigt att åka med en jätte-kartong på bussen i rusningstider direkt =). Skulle du ändra dig så hojta till, jag är hyfsat intresserad (och är också kollektiv-buren så att hämta upp känns som ett för stort arbete).

/Einar

Permalänk

@EinarB: Precis, lite så jag också resonerade

Förstår det, men om situationen förändras för min del så hör jag av mig så ser vi ifall du fortfarande är intresserad.

Hoppas du får en go helg!

Permalänk

Högsta budet ligger för närvarande på 2 500 kronor, budgivningen avslutas kl. 18 ikväll!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Jag lägger ett bud på 2800kr plus upphämtning på vettig tågstation eller liknande.

/Einar

Permalänk
Skrivet av EinarB:

Jag lägger ett bud på 2800kr plus upphämtning på vettig tågstation eller liknande.

/Einar

Bud noterat 👍

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Grattis till @EinarB som vann budgivningen med 2 800 kronor, du skall få ett pm inom någon minut 🙂

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Skypassage:

Grattis till @EinarB som vann budgivningen med 2 800 kronor, du skall få ett pm inom någon minut 🙂

Skickades från m.sweclockers.com

Woohooo!