FZ recenserar Far Cry: New Dawn – underhållande action i slarvig förpackning

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zemlan:

Lite tveksam till detta. Gillade femman men stilen att allt blir så färgglatt osv bara för att världen går under är jag inget fan av. Vet inte, föredrar stilen i tex Mad Max-spelet (kungligt spel förövrigt) eller Fallout.

Avvaktar nog till nästa spel som står mer på egna ben förhoppningsvis. Kan ju iofs knipa det på ngn rea ev.

Galet bra. Klarade aldrig ut det för jag sket fan på mig när fienden gick från människor till monster, haha! Men minns att det var så galet snyggt och familjedatorn klarade av det med bravur t.om. Good times.

Skickades från m.sweclockers.com

Sista delen var skitsvår. Fullt med raketskjutande stora monster. Hatade Trygen (tror att dom hette så) som slog ihjäl en på ett eller två slag

Visa signatur

Coca Cola missbrukare Förbjuden dryck för mig pga diabetes
AMD älskare
Katt älskare

Permalänk
Medlem

Att utvecklarna känner tidspress är något som är allt för vanligt i dagens läge. Börjar bli riktigt less på att spel antingen ska vara halv klara eller är bombade med mikro transaktioner. Eller varför inte både och? ...

Permalänk
Musikälskare

Blir inget köp, tack för varningen

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

Med tanke på prisetlappen så är denna spel prisvärd om man gillar singelplayer fps spel..
Kan varmt rekommendera den, för storyns skull bör man ha spelat 5:an först.

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D, Asus TUF X670E, G.Skill 32Gb 6000mhz CL30, PowerColor 7900XTX Hellhound 24GB, Arctic Liquid Freezer II 360, ASUS TUF Gaming 1000W Gold, Kingston KC3000 1TB NVMe, Samsung 980 1TB NVMe, Antec Torque ATX, Acer Predator X34GS 180hz.