Lista alla gillade inlägg

Permalänk
Medlem

Lista alla gillade inlägg

För att få en liten ego-boost hade det varit kul att se alla inlägg jag har skrivit som gillats av andra användare, och en räknare som visar hur många som gillat det direkt i listan utan att behöva öppna tråden. Bonus listan går att sortera på datum när inlägget skrevs, eller hur många "gilla" det har.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Xcorp:

För att få en liten ego-boost hade det varit kul att se alla inlägg jag har skrivit som gillats av andra användare, och en räknare som visar hur många som gillat det direkt i listan utan att behöva öppna tråden. Bonus listan går att sortera på datum när inlägget skrevs, eller hur många "gilla" det har.

Hej,

Tack för din feedback.
Vi ska faktiskt ganska snart ha en liten workshop och diskutera endel om hela konceptet kring "bra inlägg".
Jag tar med den här feedbacken till det mötet och så ser vi vad det landar i.

Trevlig helg!

Mvh // Anton

Visa signatur

Dator, MOBO: Asus X99-A, CPU: Intel I7 6800k (3.4GHz), GPU: Geforce PNY 2070 Super, RAM: 4x8GB Corsair Vengeance LPX 2400MHz, OS-HDD: Intel 750 PCIe 400GB, PSU: EVGA SuperNOVA G2 850W

Permalänk
Medlem

Finns det någon uppdatering här?

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Xcorp:

Finns det någon uppdatering här?

Eftersom jag inte jobbar kvar på Sweclockers så lämnar jag över den bollen till @jreklund

Visa signatur

Dator, MOBO: Asus X99-A, CPU: Intel I7 6800k (3.4GHz), GPU: Geforce PNY 2070 Super, RAM: 4x8GB Corsair Vengeance LPX 2400MHz, OS-HDD: Intel 750 PCIe 400GB, PSU: EVGA SuperNOVA G2 850W

Permalänk
Geeks
Jobbar med data
Skrivet av Xcorp:

Finns det någon uppdatering här?

Hej, vi har inte kommit vidare i följande ärende. Det finns för närvarande inte med på vår roadmap.

/ Johan