Egen flik för e-sport turneringar?

Permalänk
Medlem

Egen flik för e-sport turneringar?

Hejsan!

Jag skulle önska en portal/flik på forumet som heter e-sport exempelvis som ger info om turneringar som kan streamas på twitch.
Tanken slog mig när jag försökte leta information till den kommande turneringen som kommer hållas idag, i apex legends.
Letade efter datum och tid och var tvungen att tänka till och googla för att få tidszonerna rätt

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Hedersmedlem

@griid Menar du en forumdel eller en flik som samlar info? Intresset för e-sport är generellt ganska lågt på Swec, men det skulle alltid gå att prova med en forumdel. En flik för e-sport skulle vara en bra idé för vår syskonsajt FZ tror jag. Jag tar den vidare till dem.

Visa signatur

How can we win when fools can be kings?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Epic:

@griid Menar du en forumdel eller en flik som samlar info? Intresset för e-sport är generellt ganska lågt på Swec, men det skulle alltid gå att prova med en forumdel. En flik för e-sport skulle vara en bra idé för vår syskonsajt FZ tror jag. Jag tar den vidare till dem.

Tack för svar!
Det kanske räcker med forumdel. Tanken slog mig bara när jag satt och letade uppgifter. twitch-plattformen med streamers verkar bara växa

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"