Permalänk

Dota Chess

Är det några som lirar det här?

vore kul att hitta några fler att spela med.

// wedin.bjorn

Permalänk
Medlem

Yoyo @Bonden_88 , har fastnat i Auto Chess träsket här också nu... Är lätt på om du vill spela tillsammans

Visa signatur

i5-8600k, 64GB 3200Mhz, Asus 3080Ti, Samsung 960 PRO 512GB, 2x Predator 27" IPS 1440p G-Sync 144Hz
- Citera gärna för svar! -

Permalänk
Medlem

Hola,

Dota har legat mig varmt om hjärtat i många år. Jag såg hur Dota Autochess var populärt och blev sugen på att testa. Tyvärr så är det alldeles för krångligt att komma in i ett game upplever jag.

Finns det någonting man kan göra åt det eller är det bara delta och hoppas på att ingen avbryter? För det är just det som jag upplever är problemet. Jag har försökt vid några tillfällen och varje gång så är det en eller två som avbryter och gruppen hoppar tillbaka mellan spelkö och lobby då det alltid är någon som nekar vit custom game...

Ser väldigt kul ut men har inte haft tålamod nog att försöka ta mig in i ett game.

Permalänk
Medlem

@Jegendal:

Helt rätt, sökningen kan vara något muppad. Här kommer två tipps:
* Det ska vbara 8 spelare, är det 10 avbryt själv!
* Efter 3-5 stycken "söker efterr spelare" så avbryter jag, tar en ny match och kommer oftast in omgående.

Vi kan lira tillsammans nån gång så kan jag ta dig igenom basics, jag körde nog 3-4 innan jag fattare poängen
.

Visa signatur

i5-8600k, 64GB 3200Mhz, Asus 3080Ti, Samsung 960 PRO 512GB, 2x Predator 27" IPS 1440p G-Sync 144Hz
- Citera gärna för svar! -