Mobilversion kontra desktop

Mobilversion kontra desktop

Hej! Säkert något inställningsproblem men blir inte klok på detta
Går in på sweclockers via iPad och hamnar per default på mobilversionen men går in via mobilen och hamnar på desktop-versionen!

Hur råder man bot på detta?

Skrivet av Ronja_Hood:

Hej! Säkert något inställningsproblem men blir inte klok på detta
Går in på sweclockers via iPad och hamnar per default på mobilversionen men går in via mobilen och hamnar på desktop-versionen!

Hur råder man bot på detta?

Hej! Har det löst sig? Den enda vettiga lösningen är egentligen att bränna upp mobil och iPad samt köpa en hederlig egenbyggd dator som du skruvar ihop efter att omsorgsfullt valt ut rätt delar genom att fråga forumet vilken dator som är bäst.

Men, återkommer om vi kan lösa det snabbare. Är det iOS på båda enheterna?

@Edin: hahaha.....en egenbyggd dator efter många frågor på forumet har jag och där funkar sweclockers helt korrekt

Men nej, på mina ios enheter är det fortfarande tvärtomvärlden.....

Skrivet av Ronja_Hood:

@Edin: hahaha.....en egenbyggd dator efter många frågor på forumet har jag och där funkar sweclockers helt korrekt

Men nej, på mina ios enheter är det fortfarande tvärtomvärlden.....

Testa scrolla till nederst på sidan på dina enheter och klicka på länken som tar dig till respektive version (Mobil / Desktop). Då borde den inställningen vara den som sparas i din enhet. Funkar inte det kan jag be någon teknisk kunnig kolla på det asap.

Skrivet av Edin:

Testa scrolla till nederst på sidan på dina enheter och klicka på länken som tar dig till respektive version (Mobil / Desktop). Då borde den inställningen vara den som sparas i din enhet. Funkar inte det kan jag be någon teknisk kunnig kolla på det asap.

Maaagiskt! Det verkar fungera! Höll på att bli tokig 😂😂
Tack!

Har ett annat problem, möjligen att jag har blivit blind också.

Jag hittar inte på redigera knappen i varken mobil eller den orginal sidan. Jag har också sökt i forumet utan någon träff.

Skickades från m.sweclockers.com

Skrivet av Burks:

Har ett annat problem, möjligen att jag har blivit blind också.

Jag hittar inte på redigera knappen i varken mobil eller den orginal sidan. Jag har också sökt i forumet utan någon träff.

Skickades från m.sweclockers.com

Sedan några år tillbaka är redigeringsfunktionen begränsad, se https://www.sweclockers.com/forum/trad/1399644-begransningar-.... Kanske var skälet att inlägget var för gammalt? I så fall får du gärna kontakta oss och be oss att ordna med redigeringen.