Har ni nya versionerna utav ZOWIE GTF-X Mousepad som kommer platta i kartong?

Permalänk
Medlem

Har ni nya versionerna utav ZOWIE GTF-X Mousepad som kommer platta i kartong?

De som beställt ifrån Zowie direct har nu fått dom nya GTF-X som levereras platta i kartong istället för ihoprullade som gör att man aldrig kan få dom platta.

Har ni fått in dessa nya eller ni har bara dom gamla som är rullade?

https://www.inet.se/produkt/6607855/zowie-gtf-x-mousepad

Permalänk
Benchmaskin 🍞
Skrivet av Nivity:

De som beställt ifrån Zowie direct har nu fått dom nya GTF-X som levereras platta i kartong istället för ihoprullade som gör att man aldrig kan få dom platta.

Har ni fått in dessa nya eller ni har bara dom gamla som är rullade?

https://www.inet.se/produkt/6607855/zowie-gtf-x-mousepad

hm, det är faktiskt ganska intressant. Tydligen så brukar dom vara hoprullade för enklare förvaring i butiker, men om Zowie själva skickar ut musmattorna kan dom nog kosta på sig platta lådor.

På deras hemsida står det: "Flat-pack design allows for immediate use out of the box" så det kanske gäller även i butik. Vore trevligt om fler hoppade på det tåget, även om butikerna kommer bli galna

Permalänk
Inet
Skrivet av Nivity:

De som beställt ifrån Zowie direct har nu fått dom nya GTF-X som levereras platta i kartong istället för ihoprullade som gör att man aldrig kan få dom platta.

Har ni fått in dessa nya eller ni har bara dom gamla som är rullade?

https://www.inet.se/produkt/6607855/zowie-gtf-x-mousepad

Hej Nivity,

Av det stickprov som vi kunde göra i vår Ringön butik så ska det vara de platta kartongerna

Skulle du mot förmodan få en ihoprullad förpackning så får du mer än gärna kontakta oss för att få denna utbytt.

Mvh
Inet Kundservice

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Master of Overkill
Skrivet av Nivity:

De som beställt ifrån Zowie direct har nu fått dom nya GTF-X som levereras platta i kartong istället för ihoprullade som gör att man aldrig kan få dom platta.

Har ni fått in dessa nya eller ni har bara dom gamla som är rullade?

https://www.inet.se/produkt/6607855/zowie-gtf-x-mousepad

Böcker i 2 dagar gör jag på mina nya.

Visa signatur

CASE Caselabs SMA8-A + TH10+PED + Louqe Ghost S1 CPU 9900k @5.3GHz (No AVX) 9800X @4.8GHz GPUs RTX 3090 FE RAM 4x16GB Corsair Dominator Platinum 3533MHz CL13 + 2x16GB Corsair Dominator Platinum RGB 3000MHz PSU EVGA T2 1600W + Corsair SFF 750W SSD 905p 480GB, 4x Samsung 970 Pro M.2 Headphones Audeze Maxwell + FOSTEX TR-X00 + Audeze LCD-2 + Moon Cable DAC/AMP Chord Mojo, Schiit Magni&Modi Screen LG 48CX 4K 120Hz HDR + ASUS ROG SWIFT PG258Q 240Hz
Motherboard X299 EVGA DARK + ASUS ROG Strix Z390-I Watercooling 560+480+480+280+360. 240+240

Permalänk
Medlem
Skrivet av tvelander:

Böcker i 2 dagar gör jag på mina nya.

Denna musmattan är ökänd för att inget fungerar för att få den den helt platt.
Köpte den när den kom ut, 1+ år och den var inte platt ändå, kvittar om man hade flera böcker på den.
Samma ifrån andra som skrivit på overclock som gav upp efter flera olika försök att få den platt.

Finns en anledning att Zowie har gjort att just denna versionen nu lanseras platt istället

Kan tillägga att jag fick min "ok" med ett trick, dubbelhäftande tunn tejp under den som jag sen tryckte fast på skrivbordet.
Detta var rätt jobbigt dock då jag ofta flyttar musmattan om jag ska äta eller annat

Permalänk
Medlem
Skrivet av Inet:

Hej Nivity,

Av det stickprov som vi kunde göra i vår Ringön butik så ska det vara de platta kartongerna

Skulle du mot förmodan få en ihoprullad förpackning så får du mer än gärna kontakta oss för att få denna utbytt.

Mvh
Inet Kundservice

Perfekt, tackar

Permalänk
Master of Overkill
Skrivet av Nivity:

Denna musmattan är ökänd för att inget fungerar för att få den den helt platt.
Köpte den när den kom ut, 1+ år och den var inte platt ändå, kvittar om man hade flera böcker på den.
Samma ifrån andra som skrivit på overclock.

Finns en anledning att Zowie har gjort att just denna versionen nu lanseras platt istället

RIP !

Visa signatur

CASE Caselabs SMA8-A + TH10+PED + Louqe Ghost S1 CPU 9900k @5.3GHz (No AVX) 9800X @4.8GHz GPUs RTX 3090 FE RAM 4x16GB Corsair Dominator Platinum 3533MHz CL13 + 2x16GB Corsair Dominator Platinum RGB 3000MHz PSU EVGA T2 1600W + Corsair SFF 750W SSD 905p 480GB, 4x Samsung 970 Pro M.2 Headphones Audeze Maxwell + FOSTEX TR-X00 + Audeze LCD-2 + Moon Cable DAC/AMP Chord Mojo, Schiit Magni&Modi Screen LG 48CX 4K 120Hz HDR + ASUS ROG SWIFT PG258Q 240Hz
Motherboard X299 EVGA DARK + ASUS ROG Strix Z390-I Watercooling 560+480+480+280+360. 240+240

Permalänk
Benchmaskin 🍞
Skrivet av Nivity:

Denna musmattan är ökänd för att inget fungerar för att få den den helt platt.
Köpte den när den kom ut, 1+ år och den var inte platt ändå, kvittar om man hade flera böcker på den.
Samma ifrån andra som skrivit på overclock som gav upp efter flera olika försök att få den platt.

Finns en anledning att Zowie har gjort att just denna versionen nu lanseras platt istället

vissa brukar också stryka sina musmattor. Det är lite riskabelt och skulle nog köra på absolut lägsta värmen och massa vatten isåfall