Anthem-demot tillgängligt för alla idag

Permalänk
Medlem

Skönt att flera klagar på detta!:)

Min bror och jag hade det riktigt jobbigt! Dom där 3st multikills man ska ha var ju helt sjukt svårt tills vi läste oss fram att man kunde dra ner svårighetsgraden från hard till easy! Då blev det mkt lättare! xD

Annars satt vi en hel dag nästan och det känns ju lite väl och speciellt när man öppnar loot kistan i sista rummet och får ett common item bara! :/ Lite mera reward kunde det varit!

Har råkat ut för 2st buggar också! Ljudet blir mutat så man måste starta om! När man blir fryst av en del fiender så börjar man skutta runt!

Annars tycker jag och brodern att det är riktigt roligt. Grafiken känns även den bättre och vi spelar i 1080p bara! Har dragit ner en del inställningar och låst min fps till 100fps och där stannar den för mesta!:)

Nu ska vi bara se hur end content är!:)

Visa signatur

Morderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX - Processor: Intel Core i7 13700K 3.4GHz - Grafikkort: ASUS TUF GeForce RTX 4090 24GB Gaming - Interminne: Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance - SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Seagate FireCuda 510 SSD 2TB - Processorkylning: Arctic Liquid Freezer II 360 - Datorlåda: Lian Li PC-O11 Dynamic Svart - Nätaggregat: ASUS TUF Gaming 1000W Gold - Tillbehör: Mus: Logitech G Pro Wireless, G502 Wireless, Tangentbord: Logitech G915 TKL Lightspeed Tactile, Headset: SteelSeries Arctis Pro Wireless, Skärmar: LG 42" C2, Dell S2417DG 24" 1440p