Quiz: Om datortillverkaren Lenovo

Permalänk
Avstängd

Haha Heaton wtf.
Fullständigt random.

Permalänk
Medlem

Hälften av frågorna handlade inte direkt om Lenovo.

Visa signatur

För övrigt anser jag att tobak ska förbjudas.

Permalänk
Medlem
Skrivet av mfm:

8/10, dock var det inte så relevanta frågor. Ni kunde frågat vad Lenovo heter på kinesiska (联想) och hur hur det uttalas. Har koll på deras kinesiska mobilmodeller sedan ett antal år tillbaka och har köpt en hel del av dem... (skickat från en ThinkPad X220).

Det är reklam

Visa signatur

| Fractal Design Core 1000| Ryzen 1600 @3.8Ghz | Asus PRIME B350M-E | Xilence M403 | MSI GTX 1060 6GB | 16GB DDR4 @ 3000Mhz | Cooler Master G550m 550W | Windows 10 Pro | OCZ TL100 240GB | Hitachi 1tb |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Findecanor:

Hälften av frågorna handlade inte direkt om Lenovo.

Noterade det också. De inledande frågorna som var ganska Lenovo-specifika bommade jag grovt, men resten som handlade om andra företags produkter klarade jag...
7/10

Permalänk
Medlem

9/10, men fick chansa på Dreamhack-frågan.

Permalänk
Medlem

6/10

Visa signatur

Citera för svar

MSI Z490 MAG TOMAHAWK | Intel Core i7 10700K | Corsair 64GB DDR4 3200MHz | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF Gaming OC | Samsung 970 EVO Plus 1TB | WD Black 6TB Desktop Drive | Corsair RM750X 750W | Fractal Design Define R6

Permalänk
Medlem

9/10 bäst hittils 3 gissningar

Permalänk
Avstängd

7/10

I övrigt är Thinkpaddarna grymt överskattade numer, iaf i högre prisklasser. Föredrar generellt HP och även Dell.

Permalänk
Medlem

Tryckte fel på Turing med mina feta fingrar. Annars hade jag bara fel på Legend i början.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Dator - Dell Alienware Oled AW3423DW, Phantek Enthoo Pro, Intel i7 8700K, Noctua NH-14, Asus TUF Z370-PRO, Samsung SSD 840 Pro 128GB, 32 GB DDR4, Gigabyte Geforce GTX 1080 Ti, 2st x 3 TB WD RED, Logitech MX518, Sennheiser Momentum, Qpad Pro MK80.

Permalänk
Medlem

@Meathim: Varför HP/Dell? Har det hänt något de senaste åren som gjort att de kommit i kapp?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av henkiii:

@Meathim: Varför HP/Dell? Har det hänt något de senaste åren som gjort att de kommit i kapp?

Inte direkt, tycker bara Lenovo varit klart överskattade efter IBM. De har bra maskiner, och de ligger i topp om du är ute efter mer extrema maskiner, men eljest föredrar jag helt enkelt HP/Dell som businessmaskiner. På de flesta sätt faktiskt, jag gillar inte ens deras tangentbord riktigt.