Phanteks lanserar Eclipse P600S med samma stomme som populära Evolv X

Permalänk
Melding Plague

Phanteks lanserar Eclipse P600S med samma stomme som populära Evolv X

Under CES 2019 avtäckte Phanteks chassit Eclipse P600S, vilket bygger på samma stomme som Evolv X. Nu lanseras modellen på den svenska marknaden.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

åå blir mer å mer varför köpte jag dator i mellandagarna(som desutom dröjde i leverans till helgen som var), hade velat bygga i detta chassi

Visa signatur

BlackJava - Svart bälte i kundkorg ;) :P

Permalänk
Medlem

Färgval och formerna på det här chassit påminner om en takbox min familj hade, sent 80-tal. Nog för att jag är en nostalgisk person men fyfan... nejtack. Av nån anledning så ser den ut som något som skulle kunna kommit ut samtidigt som första revisionen av antec p180 som jag dessutom tycker är snyggare än den här.

Visa signatur

Gilla min Guide till sweclockers tävlingen! :D : #12510535

Min Sweclockers-låt som aldrig deltog i Jultävlingen. Enjoy! https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=g7gof...

Permalänk
Medlem

Helt klart snyggare än Evolv X. Detta blir nog chassit till nästa bygge när nya Ryzen kommer.

Visa signatur

Das Haus, det bästa inom House.

| Asrock X670 SL | Ryzen 7800X3D | 32GB 6000mhz CL30 | Radeon 6950XT Red Devil | Kingston KC3000 2tb M.2 | 20tb+ HDD | Dell UP3017 30" 2560x1600 |

Permalänk
Medlem

@AndersBlomdahl: Öppet köp? skick tillbaka

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av rewoX:

@AndersBlomdahl: Öppet köp? skick tillbaka

Haha ja fast har ju i princip slaktat hela p400s för att köra puch/pull på 360radiatorn i fronten. Får se kan bli en mindre uppgradering i sommar med ny låda och custom loop.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

BlackJava - Svart bälte i kundkorg ;) :P

Permalänk
Medlem

Damn va snyggt, älskar Phantekschassin!
Beställt, nån som vill ha ett P400 tg silent white till bra pris

Visa signatur

i5 9600K@5,1Ghz - Asus Z 390A- Corsair 16Gb -Corsair 115 pro-
RTX 2060 - Samsung EVO 970 M2 - Corsair RM650x - Samsung C32JG51- Synology 218play
Bottlehead Crack - Audeze - A90 - RME- S.M.S.L