Permalänk
Medlem

1440p 144hz g-sync/freesync

Hej,

Söker som rubriken beskriver en skärm med 1440p 144hz g-sync/freesync.

Hojta till om ni har hämtas med fördel i Sthlm.

Mvh Ludwig

Läs hela annonsen här

Visa signatur

7800x3D | Asus Strix 4090 OC | x670 MSI Pro WIFI | 6000Mhz 32GB CL30 DDR5 | SN850X 2GB | NH-DH15 Chromax Black| Fractal North Mesh | TUF 1000W Gold | Samsung Neo G8 32' 4K 240hz | Mac M2 |

Permalänk
Medlem

Acer XF270HUA

Hej!

Jag har en Acer XF270HUA som jag tyvärr säljer. Har ingen dator som klarar 1440p 144hz längre och har således ingen nytta av den. Den är inköpt i augusti och är fruktansvärt trevlig att både spela och arbeta på!

Åker till Stockholm nu till helgen 26-29 januari och skulle väl kunna ta med den på tåget relativt smidigt.

Jag tänker mig typ 3500 för den. Vad sägs?

EDIT: Gick verkligen in på marknad idag igen för att posta skärmen som säljes precis nu-nu.

Permalänk
Medlem

Tjena
Jag säljer gärna min Acer XB270HU med G-sync. Den är köpt beg här på forumet och har faktiskt bytt till en med freesync sen dess då jag gick över till röda laget. Säljer den för 3000:-. Vill minnas ett det är en död pixel på den men jag har aldrig en sen jag letade efter den. Papperskvitto kan finnas kvar men lovar ingenting.

Finns i Sollentuna, kartong saknas.

https://www.inet.se/produkt/2205376/acer-27-predator-xb270hu-...

Permalänk
Medlem

Acer 32" Predator XZ321QU Curved 144Hz 1440P VA med FreeSync

Finfint skick, inga döda pixlar eller dylikt!

Hade tänkt mig 3900kr för den

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur
Permalänk
Moderator
Forumledare

*tråd rensad*

Det kan vara bra att observera att detta är en ”köpes”-annons.
Är man själv på jakt efter en liknande produkt får man skapa en egen köpes-annons alternativt kolla om någon har en säljes-annons ute.

Att utnyttja (kapa) andra användares betalda annonser för att själv annonsera är självklart inte ok

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk

Har en samsung c27hg70, 27 tum, 1440p, 144hz, freesync 2, hdr600, quantom dot. 3200.

Skickades från m.sweclockers.com