Permalänk
Medlem

Söker Asus RT-AC68U

Hejsan, som rubriken lyder söker jag två RT-AC68U alternativt annan Asus modell med AI-Mesh stöd!
Hör av er om ni har något liggande så tar vi pris efter vad som finns tillgängligt!

//Fliz

Läs hela annonsen här

Permalänk

Jag har en som jag funderar på att sälja...

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Hej,
Har en RT-AC68U.
550:- fraktat.

Permalänk
Medlem

@Jimmy_rigger: Hallå, standard frågorna, allt är som det ska med den? finns låda och såna saker?
Annars låter det bra!

Permalänk
Medlem

@GameRange: okej om du nu ska sälja den, vad hade du tänkt dig för den?

Permalänk

Har en RT-N66U med WRT-Merlin, den ska ha stöd för AI-mesh (enligt admininterfacet iaf).
Bor 15 min utanför Kalmar.

Visa signatur

"Ost är svaret på det mesta här i livet."
- Sigmund Kristus Nietzche, eller något.

Permalänk
Medlem
Skrivet av NERDTUBED:

Har en RT-N66U med WRT-Merlin, den ska ha stöd för AI-mesh (enligt admininterfacet iaf).
Bor 15 min utanför Kalmar.

Osäker på om den faktiskt har stöd dock, enligt Asus sida om vilka som stödjer det AiMesh så är den inte med och kollar man changelogsen på Merlin så är senaste om AiMesh "AiMesh is currently not supported. Feasability of supporting it is still under evaluation." Länk till Changelog

Så med detta tror jag att jag passar på den, men tackar för erbjudandet!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fliz:

Hejsan, som rubriken lyder söker jag två RT-AC68U alternativt annan Asus modell med AI-Mesh stöd!
Hör av er om ni har något liggande så tar vi pris efter vad som finns tillgängligt!

//Fliz

Läs hela annonsen här

Skrivet av GameRange:

Jag har en som jag funderar på att sälja...

Skickades från m.sweclockers.com

Skrivet av Jimmy_rigger:

Hej,
Har en RT-AC68U.
550:- fraktat.

Jag är också på jakt efter en ac68u/ac66u så den av er som inte säljer till TS skulle kunna sälja sin router till mig

EDIT: Såg inte att TS ville ha två stycken, men om någon annan har så hör av er!

Visa signatur

13700K/32GB@3200MHz/3080. Mer ultrawide åt folket <3

Permalänk

***Min är SÅLD***

Permalänk
Skrivet av Fliz:

@GameRange: okej om du nu ska sälja den, vad hade du tänkt dig för den?

Ursäkta sent svar! Annat som hänt. Pappa kör på en annan router i sommarstugan, så är du fortfarande intresserad kanske jag tänkte 700 inkl frakt. Vet ej om kartongen finns kvar.den är i bra skick, har gillat den men bytte till annan bredbandslösning så då hamnade denna i lådan.

Skickades från m.sweclockers.com