Permalänk

Grafikkort 970/80 - 1060

Se rubrik, kan mötas upp i Göteborg.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo

@aftershock Om du vill bli av med din GPU.

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Medlem

@Pajmonster: Har ett asus 970 strix, tänkte lägga ut en annons vilken dag som helst annars.

Bor i Östersund, är det en dealbreaker om det måste skickas?

Permalänk
Medlem

Har ett GTX Strix 1060 6gb , inköpt förra året, några månader sedan från Inet i Göteborg för 4400-4600kr nånting. Uhm. 2000kr ? Bor en bit från gbg men kan mötas upp eller om du kommer hem till mig för att testa känna och klämma? Mvh

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av Noli:

@Pajmonster: Har ett asus 970 strix, tänkte lägga ut en annons vilken dag som helst annars.

Bor i Östersund, är det en dealbreaker om det måste skickas?

Nej det skulle inte vara någon dealbreaker, skicka ett pm om pris så kan vi kolla på det.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Hej, har ett Strix 970 som legat på hyllan under ett års tid. Har inte kvar kartong men kan ordna med ESD påse. Kan mötas upp i/nära Göteborg.

https://www.asus.com/se/Graphics-Cards/STRIXGTX970DC2OC4GD5/

Pris, 1000kr?

Visa signatur

| R9 5900X | MSI x570 Unify | 4*8GB SR A-Data Spectrix D60G 3200c14 @3800c14 | AMD RX6800XT | Corsair HX750i |

Permalänk
Medlem

Jag har ett Evga GTX970 med vattenblock samt en Ekwb predator radiator med inbyggd pump jag hade tänkt lägga ut. 1500:- För allt. Jobbar vid Rosenlund och kan ta med det in. Skicka PM.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Jag har ett Asus TURBO GTX 970 OC som är i väldigt fint skick du kan få för typ 1400 om du vill? Finns i västra Göteborg men kan mötas lite var som helst. Har esd påse men min kompis lånade kartongen tyvärr.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Sen till festen förstås men har ett GTX Strix 980 jag kan tänka mig bli av med för 1300.