Roliga saker man minns genom åren – SweC 20 år

Permalänk
Avstängd
Skrivet av nidas:

Tack för att du påminde mig om det, fick nervösa ryck av att läsa dina inlägg förr i världen 😁

Skickades från m.sweclockers.com

Haha, ja det är svårt att lära en gammal hund att sitta. Det där med automatiskt word-wrap var inte riktigt min grej! Idag får jag nervösa ryck av samma anledning för det finns fortfarande personer som gör så (inte på swec vad jag kan komma på nu, men rent allmänt).

Skrivet av Mizzarrogh:

Gissar jag fel om jag antar du sysslade mycket med programmering (eller script) vid den tiden?

Jag använder fortfarande råformat av vana ibland även till vanlig text då det så gott som alltid blev kattskit av allt om man inte gjorde det tex om man behövde flytta någonting mellan olika plattformar/program, etc.

Tja, jovars, programmering har jag ju sysslat med konstant i 30 år som hobby och periodvis som yrke, men huvudanledningen var nog inte programmering, utan vana vid texteditorer och andra "primitiva" ordbehandlare.

Visa signatur

http://www.theatlantic.com/national/archive/2012/05/how-the-p...
"If there's a simple lesson in all of this, it's that hoaxes tend to thrive in communities which exhibit high levels of trust. But on the Internet, where identities are malleable and uncertain, we all might be well advised to err on the side of skepticism."

Permalänk
Medlem

Inte varit här på typ 15 år men testade för skojs skull om jag kom ihåg inloggningsuppgifterna hit, vilket jag gjorde.
Min största merit är nog att jag sålde eller gav bort en AKBA-steppad Duron 600 till någon här (@QazTaz?) som sedan gick långt i OC-SM.

Blev för övrigt informerad om att jag har medlemsnummer 99 här vilket innebär att jag var bland dom första 100 att återregga sig efter kraschen.

Visa signatur

[EpoX8k5a2+]-[Xp1600@1815]-[Extreme DDR2700] - [Gainward ti4200]

Permalänk
Relik 📜
Skrivet av rwxr:

Blev för övrigt informerad om att jag har medlemsnummer 99 här vilket innebär att jag var bland dom första 100 att återregga sig efter kraschen.

Respekt!

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mental:

Måste bara dela redaktionsbilden från 2002!

https://i.imgur.com/uNK8Tgq.jpg

Känner bara igen Edin och Öjvind. Hur länge sedan va detta? Står i och för sig 2000 - 2002

Visa signatur

Coca Cola missbrukare Förbjuden dryck för mig pga diabetes
AMD älskare
Katt älskare