Corsair satsar på ny trådlös teknik och sofistikerad RGB-belysning på CES 2019

Permalänk
Melding Plague

Corsair satsar på ny trådlös teknik och sofistikerad RGB-belysning på CES 2019

Trådlöst är en av huvudpunkterna när Corsair kliver upp på scenen för att presentera årets nyheter. Bland annat handlar det om ny överföringsteknik och omarbetad RGB-belysning.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Varför lägger de utveckling på rgb mummel mummel... slöseri på resurser som kunde lagts på annat mummel mummel ....

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Mycket härligt och bra att se att utvecklingen går frammåt på RGB-fronten Med mindre och tätare dioder så kommer man kunna skapa mer granulära effekter. häftigt!

Visa signatur

ozzed.net Min egenkomponerade 8-bit musik. Gillar du musiken från gamla klassiska NES eller Gameboy och liknande är det värt ett besök. :) Jag finns också på Spotify, Bandcamp, Jamendo, Youtube, och du kan även följa mig på Twitter och Facebook.
Vet du att du har fel? Signalera detta tydligt med Argumentationsfel och gärna Whataboutism.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ozzed:

Mycket härligt och bra att se att utvecklingen går frammåt på RGB-fronten Med mindre och tätare dioder så kommer man kunna skapa mer granulära effekter. häftigt!

amen på det... ett jäkla gnäll på rgb hela tiden. blir trött

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

korWWW