Viva Las Vegas 2019 Edition!

Viva Las Vegas 2019 Edition!

Då var det dags igen – Consumer Electronics Show! Förutom att ta tempen på årets stora händelser tar redaktionen så klart minuterna mellan all stress, spring och taxiresor längs strippen till att hitta på saker. Oftast dumheter.

Här samlar vi den bästa rapporteringen från CES 2019!

Gänget är morgontrött på Arlanda

Jonas trillar inte av stolen

Kenneth gör ... ?

Kenneth kom in i landet!

Skickades från m.sweclockers.com

Det regnar inte alltid i Las Vegas, men när det väl gör det är redaktionen på plats

Emil blickar ut över sitt kungadöme

Tack! Detta är en bra uppladdning för CES 2019.

Personligen hoppas jag på nyheter om HDMI 2.1 och om Zen 2 och Navi.

SweVloggers reser till Las Vegas

Indie-CES. Typ.

SweLäskers gör Las Vegas

(o)lyckokakor

Bil-sightseeing i Vegas

Fler lyckokakor!

Kö. Återkommande tema i Las Vegas.

Lunch på CES: Gå förbi och igenom elektronikjättarnas montrar, ta rulltrappan upp och ta sen till vänster

Emil får inte köpa dricka längre

(Går)dagens låda!

Grisens år. Snart!

Jonas-safari

Spårvagns-tema

Test-tema

Väntar du, så väntar jag..

AMD vaktar oss som hökar

Ska jag vara ärlig så tycker jag nästan de här klippen alltid är höjdpunkterna med de här resorna

@Kenneth kör simulator

Han hävdar att alla hjälpmedel är avslagna..

Vi åker buss

Hoppas ni hade kul i alla fall!
Innehållet på CES var däremot varken speciellt kul eller imponerande. Det kändes mest som en repris från förra året? Mest "koncept" som inte är relevant för konsumenter och som kanske aldrig kommer släppas? Det är ju inte så att det finns tillverkare som stoltserar med att de exempelvis tagit fram en 55" oled-panel till halva priset av vad dagens modeller kostar och som den stora massan kommer köpa direkt. Den teknik som är intressant tycker jag främst är den teknik som är ekonomiskt försvarbar att köpa. Annars känns det lite som att lyssna på michio kaku när han maniskt berättar om vad som skulle krävas för att bygga en dödstjärna ala star wars typ.

Det gäller att passa på..

Cirkeln

Den sista bussresan

Golfbilen

Ni får pluspoäng för introt, får alltid ett leende på när jag hör't

Väntar på mat

Westgate? Westgate!

Asså Golfbilen var ju bara bäst ^^ USA i ett nötskal

Förbaskat bra filmer som ger så mycket extra o kul o se

//Skane

Strulputte

Den sista målt.. promenaden

Hemma hos Excalibur

VegasLäskers – Red Bull Coconut Tangerine Berry

Time toooooo, say gooooodbyyye

Test: Norwegians hörlurar

Hejdå! 👋

Hemma igen

Jag tycker det är intressant och kul att kolla på alla extra klipp i denna tråd och vill tacka alla som har jobbat med och medverkat i videoklippen.

Nu är det inte många som har skrivit i tråden men jag tror att det är många som har kollat klippen men inte skriver några kommentarer och det är nog likadant med fredagspanelen.

Jag var först osäker på om tråden endast var ämnad för videoklipp eller om det var lämpligt att skriva någon kommentar i tråden och det kan vara fler som tänkte likadant.

Skrivet av janee:

Jag tycker det är intressant och kul att kolla på alla extra klipp i denna tråd och vill tacka alla som har jobbat med och medverkat i videoklippen.

Nu är det inte många som har skrivit i tråden men jag tror att det är många som har kollat klippen men inte skriver några kommentarer och det är nog likadant med fredagspanelen.

Jag var först osäker på om tråden endast var ämnad för videoklipp eller om det var lämpligt att skriva någon kommentar i tråden och det kan vara fler som tänkte likadant.

Bra tanke! Får testa runt lite hur vi ska "få in" klippen på siten. Men, fritt fram att skriva och snacka här iaf.