Helåret 2018 i SweClockers testlabb – alla artiklar och tester samlade

Permalänk
Melding Plague

Helåret 2018 i SweClockers testlabb – alla artiklar och tester samlade

SweClockers rivstartar det nya året genom att sammanfatta det som gått. Vi listar allt som passerat testlabbet och våra testpiloter under 2018, med alltifrån skärmar till processorer.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Herrejösses vad ni jobbar på bra

Visa signatur

Hemmabio ljud Denon x2700h - Dali Oberson 7 - Dali Oberson 1 - Dali Vokal - Dali Altevo - Dali Sub e-12
Kamera Sony a7r iv - Sony 16-35 - Sony 105 - Sony 100-400
Hemsida Instagram

Permalänk
Medlem

Trevlig sammanställning! Kommer dock aldrig ihåg om utmärkelsen Toppklass är bättre än Utmärkt eller om det är tvärtom.

Har för mig att ni hade någon form av betyg-guide ni länkade till förr i tiden. Kanske vore det en bra idé att inkludera den i artiklar som denna.

Permalänk
Skrivmaskin
Skrivet av HULTAS:

Trevlig sammanställning! Kommer dock aldrig ihåg om utmärkelsen Toppklass är bättre än Utmärkt eller om det är tvärtom.

Har för mig att ni hade någon form av betyg-guide ni länkade till förr i tiden. Kanske vore det en bra idé att inkludera den i artiklar som denna.

Toppklass är bäst! Jag lägger in en länk till betygssystemet i artikeln senare, men här är länken tillsvidare

SweClockers utmärkelser: bra produkt, utmärkt och toppklass!

Permalänk
Medlem

Trist att det blev så få tester på 2080Ti kort. Tror inte ni hade ett enda kort från partner tillverkarna.
Men det kanske inte skiljer så mycket mellan de kort som kommer överklockade från partnertillverkarna och Nvidias FE kort.

Permalänk
Medlem

Toppen! Tack för allt ni har gjort i 2018, ni har underhållit mig under många tråkiga lektioner, och pendelresor, samt mycket mer.

Permalänk
Medlem

Perfekt timing, bestämde mig precis för att byta ut min defekta g703. Chansar på en g305 istället trots att både g403 och g703 har haft trasigt scrollhjul. Hoppas inte 305 har samma😀

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Stort tack för bra arbete!

Har haft stor nytta av artiklarna och filmerna. Byggde ihop en PC på fyra tlmmar dan innan julafton, bara åt mig själv!
Fungerar utmärkt. Fler borde bygga sin egen dator, det var faktiskt inte speciellt svårt. Inte OC av Cpu och Gpu heller.
Hade hört att Dark Pro 4 kylaren skulle vara bökigt, det var lätt som en plätt. Den långa skruvmejseln som medföljer underlättade.

Skickades från m.sweclockers.com