Bilder på ditt senaste inköp (2019) [inga produktbilder]

Permalänk
Medlem

Fick bli en Galaxy tab S5e. Uppgradering från tidigare Galaxy tab S 8.4 som har några år på nacken.

Permalänk
Medlem

Blev lite mer lampor till bilen. Ledlisterna är till ett kommande projekt där ett par bakljuslyktor ska få sig en omgång. Det lär dock dröja innan det blir verklighet men passade på när det var bra pris på dessa. De är inhandlade på Amazon. Blixtljus och arbetslampor är köpta på Bilupplysningen.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Det blev en sådan här idag som ska petas in i laptopen på bilden när jag får tid.

Visa signatur

CPU: i5 9600K GPU: Asus GTX 1080 Ti MB: Asus Prime Z390-A RAM: Corsair Vengeance LPX 32GB 3000MHz SSD: Samsung 970 EVO Plus 500GB Chassi: Fractal Design Define 7 Compact PSU: Seasonic Focus GX 750 CPU kylare: Noctua NH-D15 Ljudkort: Sound Blaster Z Skärm: LG 27GL83A
Laptop: Lenovo Thinkpad L380 CPU: i5 8250U RAM: 16GB SSD: Samsung 970 EVO Plus 500GB

Permalänk
Medlem

Köpte en ny nätdel för att en av mina datorer så orkade inte nätdelen driva 2 780Tis så jag tog och köpte mig denna på webhallen och min "Gamla" 1000 wattare hamnar i burken med 2 780Tis så fick min burk en ny del.

Skaffade mig även Metro Exodus och jag var impad att man ens fick en skiva idag.
Känner mig lite som att jag svek steam och gick över till den mörka sidan
In the end, cowards are those who follow the dark side - Yoda

Permalänk
Medlem

Sålde av lite prylar nyligen och frigjorde lite slantar. Jag har länge haft en vilja att återuppta fotohobbyn, efter flera år i träda pga andra intressen som tagit all tid. Min gamla Canon 40D funkar bra fortfarande, men jag ville dels ha lite modernare kamera generellt, dels kunna filma med den. Så en 77D fick det bli. Jag hade redan två bra objektiv, ett EF-S 17-55/2.8 IS USM och ett EF 200/2.8 L II USM.

Jag är ett stort fan av vidvinkel, och hade under mina Pentax-år en 10-20-zoom från Sigma. Så nu har jag även skaffat en modern motsvarighet till nya systemet i form av en EF-S 10-18/4.5-5.6 IS STM. Visst, inte i klass med de andra två, men tillräckligt bra för mina behov. Jag kör alltid RAW, så det är lätt för mig att korrigera bort CA och andra defekter i DPP. Skärpan mot kanterna kan förstås inte hjälpas upp, men för vidvinkelfoto är det sällan jag känner att det är de fina detaljerna jag vill få fram. Det är mer från normalbrännvidd och uppåt det behövs för min del.

Visa signatur

Moderkort: Gigabyte X570 Aorus Master | CPU: AMD Ryzen R9 5900X | CPU-kylare: Noctua NH-D15 chromax.black | RAM: Corsair Vengeance LPX 64 GB (4x16) DDR4-3600 CL18 | GPU: Gigabyte RTX 4080 Eagle OC | SSD: 2 x Samsung 970 EVO Plus 1 TB NVMe + Kingston A400 480 GB + Samsung QVO860 1 TB | PSU: EVGA SuperNOVA G2 1000 W Gold | Chassi: Lian Li O11 Dynamic XL | Skärm: BenQ PD3200U @ 3840x2160 + ASUS ROG Strix XG32VQ @ 2560x1440 | Tangentbord: Corsair K68 RGB Cherry MX Red | Mus: Logitech MX Master 2S

Permalänk

Jag tog nästan steget fullt i vattenkylningsvärlden. Får ju erkänna att det här verkligen är den late mannens custom loop men det funkar hur bra som helst. Reservoar och en VPP775 pump sitter inbyggt i radiatorn till Eisbaer Extreme kylaren, sen är det bara att bygga vidare med radiatorer och block bäst man vill. Så nu är det 2x280mm och en 120mm i botten.

Visa signatur

CPU Intel Core i7-8700K - RAM Corsair 4x8GB 3000Mhz - GPU Asus GeForce RTX 3080 OC TUF - Moderkort Asus ROG STRIX Z390-F Gaming - Kylning Alphacool custom loop CPU + GPU - SSD Samsung 860 EVO 1 TB + 500 GB - Chassi Fractal Design R6 - PSU Corsair RMx V2 850W 80+ Gold

Permalänk
Medlem

Precis betalat handpenning och skrivit på kontrakt för denna lägenhet på 71 kvadrat. Lite småsaker att fixa med som ommålning av tak och omtapetsering på vissa ställen. Alltså inget akut som behöver fixas. Tillträde i juni så det är inte min möblering eller så. 850 tusen kostade den om någon nu vill veta det.

Planlösning (lilla toan är ombyggd till tvättrum med tvättmaskin och torktumlare):

Hall (Ny ventilation som är ful och möjligtvis kommer byggas in sen):

Kök (Nya köksluckor blir det någon gång i framtiden):

Vardagsrum:

Sovrum 1 (Sjukt ful fondvägg som ska fixas någon gång):

Sovrum 2 (Kommer användas som datorrum och lite annat som t.ex. arkadmaskin. Även här ska fondväggen bort):

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gavelinus:

Precis betalat handpenning och skrivit på kontrakt för denna lägenhet på 71 kvadrat. Lite småsaker att fixa med som ommålning av tak och omtapetsering på vissa ställen. Alltså inget akut som behöver fixas. Tillträde i juni så det är inte min möblering eller så. 850 tusen kostade den om någon nu vill veta det.

Planlösning (lilla toan är ombyggd till tvättrum med tvättmaskin och torktumlare):
https://i.imgur.com/7mMQDDO.jpg

Hall (Ny ventilation som är ful och möjligtvis kommer byggas in sen):
https://i.imgur.com/hIB9CQW.jpg

Kök (Nya köksluckor blir det någon gång i framtiden):
https://i.imgur.com/ytVLqF4.jpg

Vardagsrum:
https://i.imgur.com/l1eTMxH.jpg

Sovrum 1 (Sjukt ful fondvägg som ska fixas någon gång):
https://i.imgur.com/ZuoEIky.jpg

Sovrum 2 (Kommer användas som datorrum och lite annat som t.ex. arkadmaskin. Även här ska fondväggen bort):
https://i.imgur.com/aO4H8dB.jpg

Grattis! Det lät billigt, köpte precis en tvåa i Falun på 54m2 för 1 195 000:-

Visa signatur

Dator: | i5 6600K @ 4,4GHz | Be-Quiet Pure Rock | Palit GeForce GTX 1060 Dual | Corsair Vengeance LPX Black DDR4 2133MHz 2x8GB | Gigabyte GA-Z170-Gaming K3 | Fractal Design Define S | Kingston 240GB | Corsair RM550X 550W |

Skärmar: | Asus VG248QE@144Hz | Samsung S24D340H@60Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av stenharl:

Grattis! Det lät billigt, köpte precis en tvåa i Falun på 54km2 för 1 195 000:-

Tack! Detta är i Ludvika så det är ju billigare än Falun så klart även om det inte ens är en timme ifrån. Månadsavgiften är på 3814 och då ingår värme, el, vatten och fiber (100/100) så det blir inte så hög månadskostnad direkt. Fått jobb i Falun (behöver dock sällan vara på plats då jag kan jobba från Ludvika också) så det kändes onödigt att satsa på en dyrare lägenhet i Falun bara för att. Sen är jag ju från Ludvika från början och trivs där.

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem

den gråa och gula plastbiten under är nya, dessvärre är det fel som ni lätt kan se. bilia har inte varianten till min spridare, lämnade tillbaka de oöppnade till de andra 3 spridarna.
om ni vet var det finns är jag tacksam.

bilen är en volvo 740 med 13k mil med b230f motor.

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Medlem
Skrivet av stenharl:

Grattis! Det lät billigt, köpte precis en tvåa i Falun på 54km2 för 1 195 000:-

Det lät billigt! Syrran köpte precis en trea på 84 m2 i Stockholm för 7 500 000 kr 😉

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Hockey-VM i Slovakien. Råkar vara i Bratislava när det pågår, så jag passar på att se Tre Kronor vs Lettland.

Permalänk
Medlem

Astronomikikare TS-Optics 20x80 Triplet Semi-APO

Riktigt grym kikare med hög förstoring, stor objektivdiameter = 80mm = rejält ljusstark jämört med en vanlig random fältkikare som ofta är max 50mm, samt APO optik med fler linselement för oöverträffad skärpa och minimalt med färgfel.

Har ett par kikare sen innan då jag har ett gediget astrointresse som hobby, och att observera natthimlen med kikare ger en mycket mer fri känsla än att montera upp teleskopet med trackingstativ och hela den biten.

Pris 2495:-. Ruskigt billigt för den optiska prestandan man får. Har haft den nu några mån och jag f***ng älskar den.

Lite bilder:

Påkostat case

Vikbara ögonmusslor och justeringsring på högra okularet för avvikande dioptri (denna ser man dock inte på denna bilden)

Storleksjämförelse med 2 andra kikare jag har, en 16x50 och en 8x30. 20x80 kikaren är ett monster i jämförelse!

Storleksjämförelse objektivdiameter mellan 20x80 kikaren och 16x50 kikaren. Här ser man också den rosa/lila färgton på linserna som är vanligt med Apo-optik.

Visa signatur

Lenovo Legion Y540-17-IRH med: 17.3" 144Hz skärm | Intel I7 9750H | 32GB DDR4-2667 CL16 | GTX 1660TI 6GB | 2TB Crucial P2 NvME Boot + 2TB SSD Lagring

Permalänk
Medlem
Skrivet av Peter77:

Astronomikikare TS-Optics 20x80 Triplet Semi-APO

Riktigt grym kikare med hög förstoring, stor objektivdiameter = 80mm = rejält ljusstark jämört med en vanlig random fältkikare som ofta är max 50mm, samt APO optik med fler linselement för oöverträffad skärpa och minimalt med färgfel.

Har ett par kikare sen innan då jag har ett gediget astrointresse som hobby, och att observera natthimlen med kikare ger en mycket mer fri känsla än att montera upp teleskopet med trackingstativ och hela den biten.

Pris 2495:-. Ruskigt billigt för den optiska prestandan man får. Har haft den nu några mån och jag f***ng älskar den.

Lite bilder:

Påkostat case

https://i.imgur.com/L4JC8L0.jpg

Vikbara ögonmusslor och justeringsring på högra okularet för avvikande dioptri (denna ser man dock inte på denna bilden)

https://i.imgur.com/PT1c6vu.jpg

Storleksjämförelse med 2 andra kikare jag har, en 16x50 och en 8x30. 20x80 kikaren är ett monster i jämförelse!

https://i.imgur.com/tzAUFfG.jpg

Storleksjämförelse objektivdiameter mellan 20x80 kikaren och 16x50 kikaren. Här ser man också den rosa/lila färgton på linserna som är vanligt med Apo-optik.

https://i.imgur.com/jvsRjhA.jpg

Kul! Själv har jag en 15x70. Sån där som finns hos många tillverkare, kanske med viss skillnad i toleransnivå. Funkar förvånansvärt bra att handhålla för viss typ av observation, men för natthimmelsobjekt behövs stativ. Kollimeringen var ganska dålig när den kom, men jag hittade justerskruvar under gummiskalet och sen blev det bra.

Visa signatur

Moderkort: Gigabyte X570 Aorus Master | CPU: AMD Ryzen R9 5900X | CPU-kylare: Noctua NH-D15 chromax.black | RAM: Corsair Vengeance LPX 64 GB (4x16) DDR4-3600 CL18 | GPU: Gigabyte RTX 4080 Eagle OC | SSD: 2 x Samsung 970 EVO Plus 1 TB NVMe + Kingston A400 480 GB + Samsung QVO860 1 TB | PSU: EVGA SuperNOVA G2 1000 W Gold | Chassi: Lian Li O11 Dynamic XL | Skärm: BenQ PD3200U @ 3840x2160 + ASUS ROG Strix XG32VQ @ 2560x1440 | Tangentbord: Corsair K68 RGB Cherry MX Red | Mus: Logitech MX Master 2S

Permalänk
Medlem
Skrivet av cyklonen:

Kul! Själv har jag en 15x70. Sån där som finns hos många tillverkare, kanske med viss skillnad i toleransnivå. Funkar förvånansvärt bra att handhålla för viss typ av observation, men för natthimmelsobjekt behövs stativ. Kollimeringen var ganska dålig när den kom, men jag hittade justerskruvar under gummiskalet och sen blev det bra.

Vad roligt

Ja den där 15x70 går under många tillverkare under i stort sätt samma design. Du är inte den första jag har hört om som fått en dåligt kollimerad kikare av den modellen, men som tur är går det ju att fixa det själv. Vet nån som fick 2 på raken som hade astigmatism också och där antar jag att det är bara skicka tillbaka som gäller.

Jag tror dock att den optiska prestandan är ganska "ok" med tanke på den långa fokallängden som brukar förbättra färgåtergivningen, samt antar jag även skärpan. Vad tycker du om skärpan i din?

Jag behöver definitivt stativ till min "egentligen" men hade jag skullat börja krabba med stativ och grejer så tycker jag att grab n go känslan som är så go med kikare, försvinner.
Så jag brukar ligga i en fullt bakåtlutad solstol typ baden baden. Och då går det att hålla den i stort sett stilla länge, jag brukar väl iaf ligga ute en timme i stöten. Så det kan jag verkligen rekommendera, riktigt mysigt och avkopplande är det också. Det första som slog mig när jag provade var "vad f-n har jag inte gjort det här innan för"

Prova, tror du kommer gilla det

Att ligga ner och kolla på stjärnorna är riktigt gött!

Visa signatur

Lenovo Legion Y540-17-IRH med: 17.3" 144Hz skärm | Intel I7 9750H | 32GB DDR4-2667 CL16 | GTX 1660TI 6GB | 2TB Crucial P2 NvME Boot + 2TB SSD Lagring

Permalänk
Medlem
Skrivet av Peter77:

Vad roligt

Ja den där 15x70 går under många tillverkare under i stort sätt samma design. Du är inte den första jag har hört om som fått en dåligt kollimerad kikare av den modellen, men som tur är går det ju att fixa det själv. Vet nån som fick 2 på raken som hade astigmatism också och där antar jag att det är bara skicka tillbaka som gäller.

Jag tror dock att den optiska prestandan är ganska "ok" med tanke på den långa fokallängden som brukar förbättra färgåtergivningen, samt antar jag även skärpan. Vad tycker du om skärpan i din?

Jag behöver definitivt stativ till min "egentligen" men hade jag skullat börja krabba med stativ och grejer så tycker jag att grab n go känslan som är så go med kikare, försvinner.
Så jag brukar ligga i en fullt bakåtlutad solstol typ baden baden. Och då går det att hålla den i stort sett stilla länge, jag brukar väl iaf ligga ute en timme i stöten. Så det kan jag verkligen rekommendera, riktigt mysigt och avkopplande är det också. Det första som slog mig när jag provade var "vad f-n har jag inte gjort det här innan för"

Prova, tror du kommer gilla det

Att ligga ner och kolla på stjärnorna är riktigt gött!

Min är en Celestron, så kanske har de valt ett lite dyrare "feature-paket" från tillverkaren. Jag är nöjd med skärpan och övrig optisk prestanda, men jag har rätt medioker syn och att kolla i den med glasögon på är inte så bra eftersom man då går miste om stabiliseringen mot huvudet.

Det roligaste jag gjort med den är att observera Vesta ett par nätter i rad, från mitt kök! Den var aningen svagare än mag 6 då, så det hade inte gått att se den med blotta ögat, knappt ens från en riktigt mörk plats.

Jag har ett enbensstativ som är en bra kompromiss mellan handhållet och fullt trebensstativ. Väldigt portabelt och väldigt effektivt.

Visa signatur

Moderkort: Gigabyte X570 Aorus Master | CPU: AMD Ryzen R9 5900X | CPU-kylare: Noctua NH-D15 chromax.black | RAM: Corsair Vengeance LPX 64 GB (4x16) DDR4-3600 CL18 | GPU: Gigabyte RTX 4080 Eagle OC | SSD: 2 x Samsung 970 EVO Plus 1 TB NVMe + Kingston A400 480 GB + Samsung QVO860 1 TB | PSU: EVGA SuperNOVA G2 1000 W Gold | Chassi: Lian Li O11 Dynamic XL | Skärm: BenQ PD3200U @ 3840x2160 + ASUS ROG Strix XG32VQ @ 2560x1440 | Tangentbord: Corsair K68 RGB Cherry MX Red | Mus: Logitech MX Master 2S

Permalänk
Medlem
Skrivet av cyklonen:

Min är en Celestron, så kanske har de valt ett lite dyrare "feature-paket" från tillverkaren. Jag är nöjd med skärpan och övrig optisk prestanda, men jag har rätt medioker syn och att kolla i den med glasögon på är inte så bra eftersom man då går miste om stabiliseringen mot huvudet.

Det roligaste jag gjort med den är att observera Vesta ett par nätter i rad, från mitt kök! Den var aningen svagare än mag 6 då, så det hade inte gått att se den med blotta ögat, knappt ens från en riktigt mörk plats.

Jag har ett enbensstativ som är en bra kompromiss mellan handhållet och fullt trebensstativ. Väldigt portabelt och väldigt effektivt.

Ah, där ser man. Ja, jag kan hålla med om att det inte är någon höjdare att observera med glasögon. Har kass syn på ena ögat själv, men jag kör utan glasögon och anpassar med dioptriringen så det blir bra ändå.

Hur sjukt är det inte att kunna se en asteroid med en kikare! bra jobbat! Du, skulle gärna vilja veta mer om det där stativet men vill inte paja denna tråd med mer off topic, men hoppa gärna in i astronomitråden som ligger här i samma forumdel (Hoppas det är ok att hänvisa till en annan tråd här..)

//P

Visa signatur

Lenovo Legion Y540-17-IRH med: 17.3" 144Hz skärm | Intel I7 9750H | 32GB DDR4-2667 CL16 | GTX 1660TI 6GB | 2TB Crucial P2 NvME Boot + 2TB SSD Lagring

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gavelinus:

Precis betalat handpenning och skrivit på kontrakt för denna lägenhet på 71 kvadrat. Lite småsaker att fixa med som ommålning av tak och omtapetsering på vissa ställen. Alltså inget akut som behöver fixas. Tillträde i juni så det är inte min möblering eller så. 850 tusen kostade den om någon nu vill veta det.

Planlösning (lilla toan är ombyggd till tvättrum med tvättmaskin och torktumlare):
https://i.imgur.com/7mMQDDO.jpg

Hall (Ny ventilation som är ful och möjligtvis kommer byggas in sen):
https://i.imgur.com/hIB9CQW.jpg

Kök (Nya köksluckor blir det någon gång i framtiden):
https://i.imgur.com/ytVLqF4.jpg

Vardagsrum:
https://i.imgur.com/l1eTMxH.jpg

Sovrum 1 (Sjukt ful fondvägg som ska fixas någon gång):
https://i.imgur.com/ZuoEIky.jpg

Sovrum 2 (Kommer användas som datorrum och lite annat som t.ex. arkadmaskin. Även här ska fondväggen bort):
https://i.imgur.com/aO4H8dB.jpg

Hade man kunnat klä in röret i kopparfärg eller liknande, hade det nog sett riktigt snyggt ut.

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Medlem
Skrivet av twk:

Det lät billigt! Syrran köpte precis en trea på 84 m2 i Stockholm för 7 500 000 kr 😉

Skickades från m.sweclockers.com

Bor hon på Östermalm? innanför tullarna ser jag många 3:or i den storleken gå för 5-6 miljoner.

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Medlem
Skrivet av adfactory:

@qhrizz: Försök jaga tag på en beg HP Procurve 1810G, fläktlös gigabitswitch

Hmm verkar tyvärr inte ha PoE? Nuvarande svirre får nog tuffa på ett tag till, fick den trots allt är inte jättestörande

Visa signatur

Gaming: Asus 3080 Ti + 5900X
ESXI: Intel NUC,i7-8559U + i5-8259U 32GB Ram
Rojter: UCG-Ultra, WAN 1000/1000

Permalänk
Medlem
Skrivet av griid:

Bor hon på Östermalm? innanför tullarna ser jag många 3:or i den storleken gå för 5-6 miljoner.

Tror det räknas till Vasastan. Gammalt hus, så typ 3m i tak, balkong mot innergården, nytt kök och badrum. Galna priser, vi köpte nyligen ett nybyggt hus i länet för drygt två miljoner mindre.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Snacka om stor låda till en liten förpackning 🎁

https://imgur.com/a/aNy9Yo6

Visa signatur

Min dator är Cat-säker.
Hakuna Matata

Permalänk
Medlem

Fel post

Visa signatur

Min dator är Cat-säker.
Hakuna Matata

Permalänk
Medlem

Nya oringar blev det iallafall och de gamla hattarna sitter hårt, hoppas det fungerar. lite våld och vaselin är det som gäller nu för att få in dom i sina hål igen, men jag kommer nog testa silikon innan jag tar fram burken med salvan

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Medlem

@Aka_The_Barf: Får man fråga vad detta är för något?

Visa signatur

NZXT H1 | Sapphire RX 5600XT PULSE | AMD Ryzen 5 3600 | ASUS Strix X470-I | 16gb Crucial Ballistix RGB @3600MHz | Kingston A2000 500gb | Samsung 860 Evo 500gb| Samsung 840 Evo 250gb | Philips E-line 27" 1440p @75Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av JoL_:

@Aka_The_Barf: Får man fråga vad detta är för något?

Det är spridare till en motor.

Visa signatur

Dator : GPU: Asus RTX3090 ROG Strix |CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D |
| RAM: Kingston Fury 32GB 6000MHz | Hifiman HE-500 | Musical Fidelity M1HPAP |

Permalänk
Medlem
Skrivet av cyklonen:

Sålde av lite prylar nyligen och frigjorde lite slantar. Jag har länge haft en vilja att återuppta fotohobbyn, efter flera år i träda pga andra intressen som tagit all tid. Min gamla Canon 40D funkar bra fortfarande, men jag ville dels ha lite modernare kamera generellt, dels kunna filma med den. Så en 77D fick det bli. Jag hade redan två bra objektiv, ett EF-S 17-55/2.8 IS USM och ett EF 200/2.8 L II USM.

Jag är ett stort fan av vidvinkel, och hade under mina Pentax-år en 10-20-zoom från Sigma. Så nu har jag även skaffat en modern motsvarighet till nya systemet i form av en EF-S 10-18/4.5-5.6 IS STM. Visst, inte i klass med de andra två, men tillräckligt bra för mina behov. Jag kör alltid RAW, så det är lätt för mig att korrigera bort CA och andra defekter i DPP. Skärpan mot kanterna kan förstås inte hjälpas upp, men för vidvinkelfoto är det sällan jag känner att det är de fina detaljerna jag vill få fram. Det är mer från normalbrännvidd och uppåt det behövs för min del.

https://i.imgur.com/flnnJ4g.jpg

Nice! Jag har haft mycket kul med EF-S 10-18mm. Bra pris på ett roligt objektiv, och då kan jag stå ut med lite kvalitetsartefakter.

Visa signatur

Vad har jag i min dator? Kopparrör.

Permalänk
Medlem

Vårväder => friska luften. Tänkte försöka föregå med gott exempel och visa att inte alla som kör elscooter är trafikblinda snorvalpar.

En airbag till det också. Lite sugen på att testa den, och samtidigt inte.

Visa signatur

Vad har jag i min dator? Kopparrör.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kirayatail:

https://i.imgur.com/e2eQ4xT.jpg

Vårväder => friska luften. Tänkte försöka föregå med gott exempel och visa att inte alla som kör elscooter är trafikblinda snorvalpar.

En airbag till det också. Lite sugen på att testa den, och samtidigt inte.

Bra!
Se till att köra i dedikerad bana, dvs cykelväg. Blev påkörd av en j*ävla elscooter på trottoaren av en snorvalp, när han sick-sackade sig fram som en intelligensbefriad fluga.

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Medlem
Skrivet av JoL_:

@Aka_The_Barf: Får man fråga vad detta är för något?

Det är spridare till en gammal volvo 740 med b230f motor.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.