Äldre HP (defekt) och Dell skärm skänkes

Permalänk
Hedersmedlem

Äldre HP (defekt) och Dell skärm skänkes

HP vs19b
Skänkes som defekt vill minnas att den inte gav bild sist jag provade (eller om jag bara saknade något som skickade signal på VGA)
Portar:

  • VGA

  • 3.5mm

Dell 1905FP
Äldre skärm men fungerar utan problem.
Portar:

  • VGA

  • DVI

  • 2 USB Typ A

  • 1 USB Typ B

Sladdar kan ordnas, hojta till isf.
Hämtas helst på plats, men skulle kunna övertalas att medta till stan och plockas upp på kontoret.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Dator, MOBO: Asus X99-A, CPU: Intel I7 6800k (3.4GHz), GPU: Geforce PNY 2070 Super, RAM: 4x8GB Corsair Vengeance LPX 2400MHz, OS-HDD: Intel 750 PCIe 400GB, PSU: EVGA SuperNOVA G2 850W

Permalänk

Intresserad, var finns skärmarna? (Främst dell-skärmen som är av intresse)
Mvh

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av TwentyØnePenguins:

Intresserad, var finns skärmarna? (Främst dell-skärmen som är av intresse)
Mvh

Skickades från m.sweclockers.com

Tumba, södra Stockholm

Visa signatur

Dator, MOBO: Asus X99-A, CPU: Intel I7 6800k (3.4GHz), GPU: Geforce PNY 2070 Super, RAM: 4x8GB Corsair Vengeance LPX 2400MHz, OS-HDD: Intel 750 PCIe 400GB, PSU: EVGA SuperNOVA G2 850W

Permalänk
Medlem

Är intresserad! Vill ha tillbaka den av mina skärmar som min far har tagit så kan han få denna i stället.

Visa signatur

En gammal cpu från AMD. Ett par äldre grafikkort i Cross-Fire. En del minne. Gamla slö-diskar. Antik nätdel. En ok kylare. Ett nedsuttet chassi. En del fungerande tillbehör.
Ett moderkort som brann upp. Ytterligare CPU och GPU från AMD. Mer minne. En SSD och ett par hårddiskar. En nyare PSU.

Permalänk
Skrivet av Klorixx:

Tumba, södra Stockholm

Ok, kan nog bli lite svårt för mig att ta mig dit nu i dagarna, så Laccy får gå före.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Laccy:

Är intresserad! Vill ha tillbaka den av mina skärmar som min far har tagit så kan han få denna i stället.

Skrivet av TwentyØnePenguins:

Ok, kan nog bli lite svårt för mig att ta mig dit nu i dagarna, så Laccy får gå före.

Kör en klassisk först till kvarn, där upphämtning ute i Tumba får förtur

Visa signatur

Dator, MOBO: Asus X99-A, CPU: Intel I7 6800k (3.4GHz), GPU: Geforce PNY 2070 Super, RAM: 4x8GB Corsair Vengeance LPX 2400MHz, OS-HDD: Intel 750 PCIe 400GB, PSU: EVGA SuperNOVA G2 850W

Permalänk
Hedersmedlem

Aaaand it's gone

Visa signatur

Dator, MOBO: Asus X99-A, CPU: Intel I7 6800k (3.4GHz), GPU: Geforce PNY 2070 Super, RAM: 4x8GB Corsair Vengeance LPX 2400MHz, OS-HDD: Intel 750 PCIe 400GB, PSU: EVGA SuperNOVA G2 850W